ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ » Освітні програми

Освітні програми

Роздрукувати публікацію


 

Освітня програма “024 Хореографія” 2019р.


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 024 Хореографія
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель хореографії

Мета: Підготовка сучасних висококваліфікованих фахівців, які володіють цілісними, системними знаннями в галузі хореографічного мистецтва, здатні ефективно, з використанням теоретичних знань, практичних навичок і інноваційних технологій, здійснювати педагогічну, балетмейстерську, виконавську діяльність у закладах початкової, профільної, фахової передвищої мистецької освіти, адаптовані до сучасних соціокультурних потреб, конкурентоспроможні на ринку праці.

Працевлаштування: основна (базова) середня школа; спеціалізовані школи І-ІІ ступенів; заклади дошкільної, позашкільної та початкової мистецької освіти; будинки культури та творчості.

Професійні назви робіт:

  • вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);
  • викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);
  • керівник студії, колективу (за видами мистецтва і народної творчості) (1229.6);
  • керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);
  • керівник танцювального колективу (2454.2);
  • організатор культурно-дозвіллєвої діяльності (3474);
  • артист (танцювального ансамблю, танцювального та хорового колективу, ансамблю пісні й танцю та ін.) (2454.2);
  • організатор у сфері культури та мистецтва (керівник аматорського колективу за видами мистецтва) (3476);
  • хореограф (2454.2).

Освітня програма “Хореографія”
Навчальний план

Освітня програма “024 Хореографія” 2020р.


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 024 Хореографія
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Хореограф. Керівник танцювального колективу

Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для організації навчання хореографії у шкільних та позашкільних навчальних закладах.

Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти. .

Професійні назви робіт:

  • артист (танцювального ансамблю, танцювального та хорового колективу, ансамблю пісні й танцю та ін.) (2454.2);
  • викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);
  • головний художній керівник (1229.6);
  • керівник студії, колективу (за видами мистецтва і народної творчості) (1229.6);
  • керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);
  • керівник танцювального колективу (2454.2);
  • керівник художній (2455.2);
  • організатор культурно-дозвіллєвої діяльності (3474);
  • хореограф (2454.2).

Освітня програма “Хореографія”
Навчальний план

Проєкт освітня програма (024 Хореографія) 2021р.

рецензія Тичинська А.І.

рецензія Юрійчук Г.І.

рецензія Трачук О.

рецензія Захарчун С.

Рецензії та відгуки стейголдерів.

рецензія Тичинська А.І.

рецензія Юрійчук Г.І.

рецензія Трачук О.

рецензія Захарчун С.

Робочі програми освітніх компонентів

Робочі програми освітніх компонентів

Опитування стейкхолдерів (ОП “Хореографія”)

Опитування стейкхолдерів

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування випускників (спеціальність «Хореографія») Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми “Хореографія”

Анкета для опитування роботодавців щодо якості освітньої програми «Хореографія» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (спеціальність 024 Хореографія)

Анкета для опитування роботодавців щодо випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з метою актуалізації соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Хореографія»

Освітня програма “014 Середня освіта (Хореографія). Художня культура”


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Хореографія). Художня культура
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель хореографії

Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для організації навчання хореографії у шкільних та позашкільних навчальних закладах.

Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти.

Професійні назви робіт:

  • вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);
  • викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);
  • головний художній керівник (1229.6);
  • керівник аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.) (3476);
  • керівник студії, колективу (за видами мистецтва і народної творчості) (1229.6);
  • керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);
  • керівник художній (2455.2);
  • педагог-організатор (2359.2).

Освітня програма “014 Середня освіта (Хореографія). Художня культура” (2017)
Освітня програма 014 Середня освіта (Хореографія). Художня культура” (2019)
Навчальний план

Опитування стейкхолдерів (ОП “014 Середня освіта (Хореографія). Художня культура”)

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування випускників (спеціальність «Хореографія») Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування роботодавців щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Анкета для опитування роботодавців щодо випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з метою актуалізації соціальних навичок у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

 

 

025 Музичне мистецтво

Освітня програма “025 Музичне мистецтво Інструментальне виконавство” 2019р.


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація:
Викладач професійного навчально-виховного закладу, викладач-інструменталіст (назва інструмента), артист (оркестру, ансамблю)

Мета: Професійна підготовка компетентних фахівців освітньої і професійної кваліфікації у сфері музичного мистецтва (інструментального виконавства) для ефективного і якісного здійснення концертно-виконавської і педагогічної діяльності з широким доступом до працевлаштування і стійким інтересом до подальшого здобуття вищої освіти.

Працевлаштування: Різноманітні заклади культури (філармонії, театри, концертні організації тощо), заклади початкової, базової, середньої та вищої спеціалізованої мистецької освіти (ДМШ / ДШМ, музичні студії естетичного виховання, гуманітарно-педагогічні коледжі, музичні коледжі, коледжі культури і мистецтв, університети тощо), інші установи різного рівня та форм власності на посадах, що відповідають кваліфікаціям.

 

Професійні назви робіт:

  • 2320 Викладач-інструменталіст (народних, духових, спеціальних інструментів);
  • 2320 Викладач професійного навчально-виховного закладу;
  • 3340 Викладач-стажист;
  • 3340 Викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів;
  • 3479 Артист (оркестру, хору, ансамблю, естради та ін.);
  • 2453.2 Артист (хору, хорового колективу, оркестрової групи та ін.);
  • 2453.2 Артист ансамблю (пісні й танцю, вокально-інструментального, вокального, естрадно-інструментального, хорового, народних інструментів та ін.);
  • 2453.2 Артист оркестру (духового, естрадного, народних інструментів, симфонічного та ін.).

Освітня програма “025 Музичне мистецтво ” 2019р
Навчальний план

Освітня програма “025 Музичне мистецтво Інструментальне виконавство” 2020р.


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Викладач-інструменталіст;артист оркестру, ансамблю; диригент; керівник оркестру, ансамблю; артист-соліст-інструменталіст.

Мета: Професійна підготовка компетентних фахівців освітньої і професійної кваліфікації у сфері музичного мистецтва (інструментального виконавства) для ефективного і якісного здійснення концертно-виконавської і педагогічної діяльності з широким доступом до працевлаштування і стійким інтересом до подальшого здобуття вищої освіти.

Працевлаштування: Різноманітні заклади культури (філармонії, театри, концертні організації тощо), заклади початкової, базової, середньої та вищої спеціалізованої мистецької освіти (ДМШ / ДШМ, музичні студії естетичного виховання, гуманітарно-педагогічні коледжі, музичні коледжі, коледжі культури і мистецтв, університети тощо), інші установи різного рівня та форм власності на посадах, що відповідають кваліфікаціям.

Професійні назви робіт:

  • 2320 Викладач-інструменталіст (народних, духових, спеціальних інструментів);
  • 2320 Викладач професійного навчально-виховного закладу;
  • 3340 Викладач-стажист;
  • 3340 Викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів;
  • 3479 Артист (оркестру, хору, ансамблю, естради та ін.);
  • 2453.2 Артист (хору, хорового колективу, оркестрової групи та ін.);
  • 2453.2 Артист ансамблю (пісні й танцю, вокально-інструментального, вокального, естрадно-інструментального, хорового, народних інструментів та ін.);
  • 2453.2 Артист оркестру (духового, естрадного, народних інструментів, симфонічного та ін.).

Освітня програма “025 Музичне мистецтво” 2020р
Навчальний план

Рецензії та відгуки стейголдерів.

рецензія Тичинська А.І.

рецензія Юрійчук Г.І.

рецензія Трачук О.

рецензія Захарчун С.

Робочі програми освітніх компонентів

Робочі програми освітніх компонентів

Опитування стейкхолдерів (ОП “Хореографія”)

Опитування стейкхолдерів

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування випускників (спеціальність «Хореографія») Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми “Хореографія”

Анкета для опитування роботодавців щодо якості освітньої програми «Хореографія» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (спеціальність 024 Хореографія)

Анкета для опитування роботодавців щодо випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з метою актуалізації соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Хореографія»

Освітня програма “Середня освіта (Хореографія). Художня культура”


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Хореографія). Художня культура
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель хореографії

Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для організації навчання хореографії у шкільних та позашкільних навчальних закладах.

Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти.

Професійні назви робіт:

вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);

викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);

головний художній керівник (1229.6);

керівник аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.) (3476);

керівник студії, колективу (за видами мистецтва і народної творчості) (1229.6);

керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);

керівник художній (2455.2);

педагог-організатор (2359.2).

Освітня програма “Середня освіта (Хореографія). Художня культура” (2017)
Освітня програма Середня освіта (Хореографія). Художня культура” (2019)
Навчальний план

Опитування стейкхолдерів (ОП “Середня освіта (Хореографія). Художня культура”)

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування випускників (спеціальність «Хореографія») Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування роботодавців щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Анкета для опитування роботодавців щодо випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з метою актуалізації соціальних навичок у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Освітня програма “025 Музичне мистецтво (Інструментальне виконавство)” 2020р.

Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Викладач професійного навчально-виховного закладу, викладач-інструменталіст (назва інструмента), артист (оркестру, ансамблю)

Мета: Професійна підготовка компетентних фахівців освітньої і професійної кваліфікації у сфері музичного мистецтва (інструментального виконавства) для ефективного і якісного здійснення концертно-виконавської і педагогічної діяльності з широким доступом до працевлаштування і стійким інтересом до подальшого здобуття вищої освіти. 

Придатність до працевлаштування: Сфера працевлаштування випускників – різноманітні заклади культури (філармонії, театри, концертні організації тощо), заклади початкової, базової, середньої та вищої спеціалізованої мистецької освіти (ДМШ / ДШМ, музичні студії естетичного виховання, гуманітарно-педагогічні коледжі, музичні коледжі, коледжі культури і мистецтв, університети тощо), інші установи різного рівня та форм власності на посадах, що відповідають кваліфікаціям.
Для працевлаштування на ринку праці визначено перелік професій, на фахову підготовку з яких буде спрямована освітньо-професійна програма «Музичне мистецтво (Інструментальне виконавство)» (згідно з чинною редакцією Національного класифікатора України (ДК 003:2010):
2320 Викладач-інструменталіст (народних, духових, спеціальних інструментів);
2320 Викладач професійного навчально-виховного закладу;
3340 Викладач-стажист;
3340 Викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів;
3479 Артист (оркестру, хору, ансамблю, естради та ін.);
2453.2 Артист (хору, хорового колективу, оркестрової групи та ін.);
2453.2 Артист ансамблю (пісні й танцю, вокально-інструментального, вокального, естрадно-інструментального, хорового, народних інструментів та ін.);
2453.2 Артист оркестру (духового, естрадного, народних інструментів, симфонічного та ін.).

 

014 Середня освіта(Музичне мистецтво)

Освітня програма “Хореографія” 2019р.


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 024 Хореографія
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель хореографії

Мета: Підготовка сучасних висококваліфікованих фахівців, які володіють цілісними, системними знаннями в галузі хореографічного мистецтва, здатні ефективно, з використанням теоретичних знань, практичних навичок і інноваційних технологій, здійснювати педагогічну, балетмейстерську, виконавську діяльність у закладах початкової, профільної, фахової передвищої мистецької освіти, адаптовані до сучасних соціокультурних потреб, конкурентоспроможні на ринку праці.

Працевлаштування: основна (базова) середня школа; спеціалізовані школи І-ІІ ступенів; заклади дошкільної, позашкільної та початкової мистецької освіти; будинки культури та творчості.

Професійні назви робіт:

вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);

викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);

керівник студії, колективу (за видами мистецтва і народної творчості) (1229.6);

керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);

керівник танцювального колективу (2454.2);

організатор культурно-дозвіллєвої діяльності (3474);

артист (танцювального ансамблю, танцювального та хорового колективу, ансамблю пісні й танцю та ін.) (2454.2);

організатор у сфері культури та мистецтва (керівник аматорського колективу за видами мистецтва) (3476);

хореограф (2454.2).

Освітня програма “Хореографія”
Навчальний план

Освітня програма “Хореографія” 2020р.


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 024 Хореографія
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Хореограф. Керівник танцювального колективу

Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для організації навчання хореографії у шкільних та позашкільних навчальних закладах.

Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти. .

Професійні назви робіт:

артист (танцювального ансамблю, танцювального та хорового колективу, ансамблю пісні й танцю та ін.) (2454.2);

викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);

головний художній керівник (1229.6);

керівник студії, колективу (за видами мистецтва і народної творчості) (1229.6);

керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);

керівник танцювального колективу (2454.2);

керівник художній (2455.2);

організатор культурно-дозвіллєвої діяльності (3474);

хореограф (2454.2).

Освітня програма “Хореографія”
Навчальний план

Рецензії та відгуки стейголдерів.

рецензія Тичинська А.І.

рецензія Юрійчук Г.І.

рецензія Трачук О.

рецензія Захарчун С.

Робочі програми освітніх компонентів

Робочі програми освітніх компонентів

Опитування стейкхолдерів (ОП “Хореографія”)

Опитування стейкхолдерів

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування випускників (спеціальність «Хореографія») Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми “Хореографія”

Анкета для опитування роботодавців щодо якості освітньої програми «Хореографія» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (спеціальність 024 Хореографія)

Анкета для опитування роботодавців щодо випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з метою актуалізації соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Хореографія»

Освітня програма “Середня освіта (Хореографія). Художня культура”


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Хореографія). Художня культура
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель хореографії

Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для організації навчання хореографії у шкільних та позашкільних навчальних закладах.

Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти.

Професійні назви робіт:

вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);

викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);

головний художній керівник (1229.6);

керівник аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.) (3476);

керівник студії, колективу (за видами мистецтва і народної творчості) (1229.6);

керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);

керівник художній (2455.2);

педагог-організатор (2359.2).

Освітня програма “Середня освіта (Хореографія). Художня культура” (2017)
Освітня програма Середня освіта (Хореографія). Художня культура” (2019)
Навчальний план

Опитування стейкхолдерів (ОП “Середня освіта (Хореографія). Художня культура”)

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування випускників (спеціальність «Хореографія») Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування роботодавців щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Анкета для опитування роботодавців щодо випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з метою актуалізації соціальних навичок у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

 

 

Освітня програма “Середня освіта (Образотворче мистецтво)” 2019р.


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво)
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель образотворчого мистецтва

Мета: Підготовка сучасних висококваліфікованих фахівців, які володіють цілісними, системними знаннями в галузі хореографічного мистецтва, здатні ефективно, з використанням теоретичних знань, практичних навичок і інноваційних технологій, здійснювати педагогічну, балетмейстерську, виконавську діяльність у закладах початкової, профільної, фахової передвищої мистецької освіти, адаптовані до сучасних соціокультурних потреб, конкурентоспроможні на ринку праці.

Працевлаштування: основна (базова) середня школа; спеціалізовані школи І-ІІ ступенів; заклади дошкільної, позашкільної та початкової мистецької освіти; будинки культури та творчості.

Професійні назви робіт:

учитель образотворчого мистецтва закладу загальної середньої освіти (ДК003:2320);

учитель спеціалізованого (профільного) навчального закладу (ДК003:2340);

викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (ДК003: 3340),

керівник студії художньої творчості (ДК003: 2455.2);

педагог-організатор (ДК003: 2359.2 )

керівник самодіяльного об’єднання прикладного та декоративного мистецтва (ДК003: 2452.2).

Сферою працевлаштування є заклади загальної середньої освіти, початкової і профільної ланок системи спеціалізованої мистецької освіти формального, неформального й інформального типів, а також міжнародні організації, що опікуються проблемами мистецької освіти.

Освітня програма “Середня освіта (Образотворче мистецтво)”
Навчальний план

Освітня програма “Середня освіта (Образотворче мистецтво)” 2020р.


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво)
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель образотворчого мистецтва

Мета: Підготовка сучасних висококваліфікованих фахівців, які володіють цілісними, системними знаннями в галузі хореографічного мистецтва, здатні ефективно, з використанням теоретичних знань, практичних навичок і інноваційних технологій, здійснювати педагогічну, балетмейстерську, виконавську діяльність у закладах початкової, профільної, фахової передвищої мистецької освіти, адаптовані до сучасних соціокультурних потреб, конкурентоспроможні на ринку праці.

Працевлаштування: основна (базова) середня школа; спеціалізовані школи І-ІІ ступенів; заклади дошкільної, позашкільної та початкової мистецької освіти; будинки культури та творчості.

Професійні назви робіт:

учитель образотворчого мистецтва закладу загальної середньої освіти (ДК003:2320);

учитель спеціалізованого (профільного) навчального закладу (ДК003:2340);

викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (ДК003: 3340),

керівник студії художньої творчості (ДК003: 2455.2);

педагог-організатор (ДК003: 2359.2 )

керівник самодіяльного об’єднання прикладного та декоративного мистецтва (ДК003: 2452.2).

Сферою працевлаштування є заклади загальної середньої освіти, початкової і профільної ланок системи спеціалізованої мистецької освіти формального, неформального й інформального типів, а також міжнародні організації, що опікуються проблемами мистецької освіти.

Освітня програма “Середня освіта (Образотворче мистецтво)”

Навчальний план

Рецензії та відгуки стейголдерів.

рецензія Тичинська А.І.

рецензія Юрійчук Г.І.

рецензія Трачук О.

рецензія Захарчун С.

Робочі програми освітніх компонентів

Робочі програми освітніх компонентів

Опитування стейкхолдерів (ОП “Хореографія”)

Опитування стейкхолдерів

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування випускників (спеціальність «Хореографія») Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Хореографія»

Анкета для опитування випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми “Хореографія”

Анкета для опитування роботодавців щодо якості освітньої програми «Хореографія» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (спеціальність 024 Хореографія)

Анкета для опитування роботодавців щодо випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з метою актуалізації соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Хореографія»

Освітня програма “Середня освіта (Хореографія). Художня культура”


Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Хореографія). Художня культура
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель хореографії

Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для організації навчання хореографії у шкільних та позашкільних навчальних закладах.

Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти.

Професійні назви робіт:

вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);

викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);

головний художній керівник (1229.6);

керівник аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.) (3476);

керівник студії, колективу (за видами мистецтва і народної творчості) (1229.6);

керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);

керівник художній (2455.2);

педагог-організатор (2359.2).

Освітня програма “Середня освіта (Хореографія). Художня культура” (2017)
Освітня програма Середня освіта (Хореографія). Художня культура” (2019)
Навчальний план

Опитування стейкхолдерів (ОП “Середня освіта (Хореографія). Художня культура”)

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування здобувачів вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок (Soft Skills) у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування випускників (спеціальність «Хореографія») Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини щодо набуття соціальних навичок у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

Анкета для опитування роботодавців щодо якості освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Анкета для опитування роботодавців щодо випускників Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини з метою актуалізації соціальних навичок у контексті реалізації освітньої програми «Середня освіта (Хореографія). Художня культура»

 

Освітня програма “Середня освіта (Хореографія)” з терміном навчання 1 р., 4 міс.


Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Хореографія)
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Магістр освіти. Вчитель хореографії

Мета: Забезпечити професійну підготовку фахівців у сфері хореографічної освіти шляхом формування компетентностей, необхідних для викладання хореографії, балетмейстерської діяльності в танцювальному колективі.

Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти.

Професійні назви робіт:

балетмейстер (2454.2);

вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);

викладач хореографічних дисциплін (2320);

викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);

головний художній керівник (1229.6);

керівник аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.) (3476);

керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);

керівник студії, колективу (за видами мистецтва та народної творчості) (1229.6);

хореограф (2454.2).

Освітня програма “Середня освіта (Хореографія) (2017)
Освітня програма Середня освіта (Хореографія) (2019)
Навчальний план

Освітня програма “Середня освіта (Хореографія)” з терміном навчання 1 р., 9 міс.


Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Хореографія)
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Магістр освіти. Вчитель хореографії

Мета: Забезпечити професійну підготовку фахівців у сфері хореографічної освіти шляхом формування компетентностей, необхідних для викладання хореографії, балетмейстерської діяльності в танцювальному колективі.

Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти.

Професійні назви робіт:

балетмейстер (2454.2);

вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);

викладач хореографічних дисциплін (2320);

викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);

головний художній керівник (1229.6);

керівник аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.) (3476);

керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);

керівник студії, колективу (за видами мистецтва та народної творчості) (1229.6);

хореограф (2454.2).

Освітня програма “Середня освіта (Хореографія) (2017)
Освітня програма Середня освіта (Хореографія) (2019)
Навчальний план

 

 

025 Музичне мистецтво (Магістр)

Освітня програма “025 Музичне мистецтво (фортепіано)” 2020р.

Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Викладач-інструменталіст, концертмейстер, артист-соліст-інструменталіст (фортепіано)
Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для здійснення виконавської професійної та навчальної діяльності у спеціалізованих навчальних закладах. Організація навчально-виховного процесу з музики у професійних навчально-виховних закладах.
Придатність до працевлаштування: Сфера працевлаштування – професійні навчально-виховні заклади.
Професійні назви робіт:
– викладач-інструменталіст;
– концертмейстер;
– артист-соліст-інструменталіст. 

Освітня програма “025 Музичне мистецтво (фортепіано)” 2020р.

Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Викладач-інструменталіст, концертмейстер, артист-соліст-інструменталіст (фортепіано)
Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для здійснення виконавської професійної та навчальної діяльності у спеціалізованих вітчизняних та закордонних навчальних закладах. Організація навчально-виховного процесу з музики у професійних навчально-виховних закладах.
Придатність до працевлаштування: Сфера працевлаштування – професійні навчально-виховні заклади.
Професійні назви робіт:
– викладач-інструменталіст (спеціальних інструментів) (2320);
– концертмейстер (2453.2);
– концертмейстер-піаніст (2453.2);
– концертмейстер з класу вокалу (2453.2);
– артист-соліст-інструменталіст (2453.2).

Освітня програма “025 Музичне мистецтво. Інструментальне виконавство” 2020р.

Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: викладач-інструменталіст, артист (оркестру, ансамблю), диригент, керівник (оркестру, ансамблю), артист соліст інструменталіст (назва інструмента)
Мета: Набуття академічної і професійної кваліфікації для здійснення концертно-виконавської, диригентської, викладацької і дослідницької діяльності, керівництва оркестром, ансамблем.
Придатність до працевлаштування: Сфера працевлаштування випускників – різноманітні заклади культури (філармонії, театри, концертні організації тощо), заклади початкової, базової, середньої та вищої спеціалізованої мистецької освіти (ДМШ / ДШМ, музичні студії естетичного виховання, гуманітарно-педагогічні коледжі, музичні коледжі, коледжі культури і мистецтв, університети тощо), інших установах різного рівня та форм власності на посадах, що відповідають кваліфікаціям.
Для працевлаштування на ринку праці визначено перелік професій, на фахову підготовку з яких буде спрямована освітньо-професійна програма «Музичне мистецтво. Інструментальне виконавство» (згідно з чинною редакцією Національного класифікатора України (ДК 003:2010):
2320 Викладач-інструменталіст (народних, духових, спеціальних інструментів);
2320 Викладач професійного навчально-виховного закладу;
3340 Викладач-стажист;
3340 Викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів;
3479 Артист (оркестру, хору, ансамблю, естради та ін.);
2453.2 Артист (хору, хорового колективу, оркестрової групи та ін.);
2453.2 Артист ансамблю (пісні й танцю, вокально-інструментального, вокального, естрадно-інструментального, хорового, народних інструментів та ін.);
2453.2 Артист оркестру (духового, естрадного, народних інструментів, симфонічного та ін.);
2453.2 Асистент диригента;
2453.2 Диригент;
2453.2 Керівник оркестру (ансамблю, фольклорного ансамблю) народних інструментів.

Освітня програма “025 Музичне мистецтво (Інструментальне виконавство)” 2020р.

Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Викладач-інструменталіст;артист оркестру, ансамблю; диригент; керівник оркестру, ансамблю; артист-соліст-інструменталіст
Мета: Професійна підготовкакомпетентнихфахівцівосвітньоїі професійної кваліфікації для ефективного і якісного здійснення концертно-виконавської, диригентської,викладацької і дослідницької діяльності,керівництва оркестром, ансамблем з широким доступом до працевлаштування і стійким інтересом до науково-дослідної діяльності.
Придатність до працевлаштування: Сфера працевлаштування випускників – різноманітні заклади культури (філармонії, театри, концертні організації тощо), заклади початкової, базової, середньої та вищої спеціалізованої мистецької освіти (ДМШ / ДШМ, музичні студії естетичного виховання, гуманітарно-педагогічні коледжі, музичні коледжі, коледжі культури і мистецтв, університети тощо), інші установи різного рівня та форм власності на посадах, що відповідають кваліфікаціям.
Для працевлаштування на ринку праці визначено перелік професій, на фахову підготовку з яких буде спрямована освітньо-професійна програма «Музичне мистецтво(Інструментальне виконавство)» (згідно з чинною редакцією НаціональногокласифікатораУкраїни (ДК 003:2010):
2320 Викладач-інструменталіст (народних, духових, спеціальних інструментів);
2320 Викладач професійного навчально-виховного закладу;
3340 Викладач-стажист;
3340 Викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів;
3479 Артист (оркестру, хору, ансамблю, естради та ін.);
2453.2 Артист (хору, хорового колективу, оркестрової групи та ін.);
2453.2 Артист ансамблю (пісні й танцю, вокально-інструментального, вокального, естрадно-інструментального, хорового, народних інструментів та ін.);
2453.2 Артист оркестру (духового, естрадного, народних інструментів, симфонічного та ін.);
2453.2 Асистент диригента;
2453.2 Диригент;
2453.2 Керівник оркестру (ансамблю, фольклорного ансамблю) народних інструментів.

 

 

Контактні дані адміністратора сайту:

Телефони: (093)-188-35-45; (096)-171-61-75.
Email: kutsenko.udpu@gmail.com
Сторінка у facebook

НАША ПЕРЕВАГА - ЯКІСНА ОСВІТА

Факультет мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини готує спеціалістів за трьома напрямками:



КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Адреса: 20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28
Телефон: (04744) 3-23-23 – деканат
Факс: (04744) 3-53-08 – методист заочного відділу
E-mail:art_dekanat@meta.ua

Роздрукувати публікацію