Видавнича діяльність викладачів факультету мистецтв
1. Технології проективного моделювання в мистецькій освіті »
 |
Технології проективного моделювання в мистецькій освіті
Навчально-методичний посібник
Технології проективного моделювання в мистецькій освіті / уклад. Андрощук Л.М., Балдинюк Н.А., Балдинюк Д.І., Калабська В.С., Король А.М., Музика О.Я., Сирота З.М.,Сирота В.М., Семенчук В.В., Ятло Л.П., Ятло Л.Г.– Умань: ВПЦ Візаві, 2013. – 71с.
Рецензенти:
док. пед. наук Д.І. Пащенко (Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини),
канд. пед. наук О.О.Ярошинська (Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини)
Зміст
Передмова |
2. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів засобами мистецтва »
 |
Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів засобами мистецтва: теорія та практика
Навчально-методичний посібник рекомендований Міністерством освіти і науки України (лист № 1 / 11-11807 від 22.12.2010 року)
Автори:
Зоя Миколаївна Сирота, Всеволод Маркович Сирота
Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів засобами мистецтва: теорія та практика: навчально-методичний посібник. – Умань: ПП Жовтий, 2013. – 103 с.
Рецензенти:
док. пед. наук Д.І. Пащенко (Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини),
канд. пед. наук Д.І. Балдинюк (Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини)
Зміст
|
3. Ритмопластичне інтонування у діалоговій взаємодії мистецтв (на матеріалі методичної системи
Еміля Жак-Далькроза) »
 |
Ритмопластичне інтонування у діалоговій взаємодії мистецтв (на матеріалі методичної системи Еміля Жак-Далькроза)
Навчально-методичний посібник
Ритмопластичне інтонування у діалоговій взаємодії мистецтв: навч. метод. посібн. для студ. мистецько-пед. факульт.: / уклад.: Андрощук Л.М., Балдинюк Н.А., Балдинюк Д.І., Калабська В.С., Король А.М., Куценко Є.І., Куценко С.В., Музика О.Я., Сирота З.М., Сирота В.М. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2014. – 82 с.
Рецензенти:
док. пед. наук Д.І. Пащенко (Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини),
канд. пед. наук канд. пед. наук О.О. Ярошинська (Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини)
Зміст
|
4. Рухова пам’ять майбутніх учителів музики: сутність і проблеми розвитку »
 |
Рухова пам’ять майбутніх учителів музики: сутність і проблеми розвитку
Монографія
Гусак В.А. Рухова пам’ять майбутніх учителів музики: сутність і проблеми розвитку : монографія / В.А. Гусак. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – 332 с.
Рецензенти:
М.А. Давидов, доктор мистецтвознавства, професор, завідувач кафедри народних інструментів Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського;
О.П. Щолокова, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фортепіанного виконавства та художньої культури Інституту мистецтв Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова;
Т.І. Кремешна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
|
5. Педагогічна самоефективність: шлях до успішного викладання »
 |
Педагогічна самоефективність: шлях до успішного викладання
Навчально-методичний посібник
Кремешна Т.І. Педагогічна самоефективність: шлях до успішного викладання : навчально-методичний посібник / Т. І. Кремешна. – Умань: Видавець «Сочінський», 2010. – 168 с.
Рецензенти:
Біда О.А., доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького;
Сирота З.М., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін УДПУ ім. П. Тичини.
Зміст
Передмова
|
6. Окестровий клас та ансамбль »
 |
Окестровий клас та ансамбль
Навчальний посібник
Калабська В.С. Окестровий клас та ансамбль. Хрестоматія : навчальний посібник для вищих музично-педагогічних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / В.С. Калабська. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015.- 176 с.
Рецензенти:
Осадча С.В., доктор мистецтвознавства, професор кафедри історії музики та музичної етнографії Одеської державної консерваторії імені А.В. Нежданової;
Устименко-Косоріч О.А., доктор педагогічних наук, професор завідувач кафедри інструментального виконавства УДПУ імені Павла Тичини. |
7. Практикум з організації роботи майбутніх учителів початкової школи з вивчення музичних творів із молодшими школярами »
 |
Практикум з організації роботи майбутніх учителів початкової школи з вивчення музичних творів із молодшими школярами
Навчальний посібник
Радзівіл Т.А. Практикум з організації роботи майбутніх учителів початкової школи з вивчення музичних творів із молодшими школярами / Радзівіл Т.А. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. – 146 с.
Рецензенти:
Сирота З.М., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музичного мистецтва Інституту розвитку дитини Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
Дашицька Л.І., викладач вищої категорії, викладач-методист, голова циклової комісії народних інструментів відділення музичного мистецтва Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т.Г. Шевченка. |
8. Теоретико-методичні основи формування виконавської майстерності баяністів-акордеоністів в умовах мистецько-педагогічної освіти »
 |
Теоретико-методичні основи формування виконавської майстерності баяністів-акордеоністів в умовах мистецько-педагогічної освіти
Навчальний посібник
Радзівіл Т.А. Теоретико-методичні основи формування виконавської майстерності баяністів-акордеоністів в умовах мистецько-педагогічної освіти : навч.-метод. посіб. / Радзівіл Т.А. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2014. – 129 с.
Рецензенти:
О.А. Устименко-Косоріч, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
О.І. Самойленко, доктор мистецтвознавства, професор, проректор з наукової роботи Одеської державної академії музики ім. А.В. Нежданової. |
9. Організація роботи майбутніх учителів початкової школи з вивчення музичних творів із молодшими
школярами »
 |
Організація роботи майбутніх учителів початкової школи з вивчення музичних творів із молодшими школярами
Навчальний посібник
Радзівіл Т.А. Організація роботи майбутніх учителів початкової школи з вивчення музичних творів із молодшими школярами : спецкурс з оркестрового класу / Радзівіл Т.А. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. – 46 с.
Рецензенти:
Сирота З.М., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музичного мистецтва Інституту розвитку дитини Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
Дашицька Л.І., викладач вищої категорії, викладач-методист, голова циклової комісії народних інструментів відділення музичного мистецтва Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т.Г. Шевченка. |
10. Основи хорового диригування »
 |
Основи хорового диригування
Навчальний посібник
Прокулевич. О. Основи хорового диригування : навчальний посібник / [уклад. Оксана Валеріївна Прокулевич] ; – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – 140 с.
Рецензенти:
А.П. Серебрі – професор, заслужений діяч мистецтв України, завідуюча кафедрою хорового диригування Одеської національної музичної академії імені Антоніни Василівни Нежданової;
В.В. Семенчук – доцент, заслужений працівник культури України, завідувач кафедрою музикознавства та вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Зміст
Передмова |
11. Художньо-творчий розвиток обдарованих дітей у мистецькій освіті (2015) »
 |
Художньо-творчий розвиток обдарованих дітей у мистецькій освіті
Навчальний посібник для студ. мистецько-пед. факультетів
Художньо-творчий розвиток обдарованих дітей у мистецькій освіті : навч. метод. посібн. для студ. мистецько-пед. факульт.: / уклад. Сирота З.М., Радченко С.М., Тименко В.П., Балдинюк Д.І., Балдинюк Н.А., Волошин П.М., Король А.М., Куценко С.В., Музика О.Я., Радченко С.П., Сирота В.М., Семенчук В.В., Терещенко Л.Д. – Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2015 . – 106 с.
Рецензенти:
Афанасьєв Ю.Л. – доктор філософських наук, професор (Київський університет імені Бориса Грінченка);
Соцька Г.І. – доктор філософських наук (Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
Зміст
Передмова |
12. Художньо-творчий розвиток обдарованих дітей у мистецькій освіті (2016) »
 |
Художньо-творчий розвиток обдарованих дітей у мистецькій освіті
Навчально-методичний посібник для студентів факультету мистецтв
Художньо-творчий розвиток обдарованих дітей у мистецькій освіті : навч. метод. посібн. для студ. факульту мистецтв: / уклад. Сирота З.М., Сирота В.М., Тименко В.П., Гекалюк Л.Ю., Радченко С.М, Волошин П.М. – Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2016 . – 52 с.
Рецензенти:
Сотська Г.І. – доктор педагогічних наук Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України;
Балдинюк Д.І. – професор кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін УДПУ імені Павла Тичини.
Зміст |
13. Шевченко – поет, художник, мислитель »
 |
Шевченко – поет, художник, мислитель
Альбом-посібник для студентів мистецько-педагогічних факультетів
Тарас Шевченко – поет, художник, мислитель: альбом-посібник для студ. мистецько-пед. факульт.: / уклад. Сирота З.М., Сирота В.М., Калабська В.С., Музика О.Я., Ятло Л.П., Ятло Л.Г., Волошин П.М. – Умань : «МВХД», «ОМ». 2016 . – 104 с.
Рецензенти:
Д.І. Пащенко – док. пед. наук (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини);
Д.І. Балдинюк – канд. пед. наук (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини).
Зміст |
14. Словннк-довідник співака »
 |
Словннк-довідник співака
Навчальний посібник (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист №1/11-11355 від 14.12.2010))
Словннк-довідник співака : Навчальний посібник [Інформаційно-довідкове видання] / Уклад. Д.І. Балдинюк, Н.А. Балдинюк, видання друге – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2015. – 108 с.
Рецензенти:
Олексюк О. М. – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії і методики музичної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гнатюк М. В. – народний артист України, професор кафедри музикознавства і вокально-хорових дисциплін Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
Бриііп Б. А. – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри ансамблевої гри та естрадного мистецтва Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.
|
15. Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін »
 |
Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін
Монографія
Козій О.М. Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін [монографія] / О.М. Козій. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – 158 с.
Рецензенти:
Щолокова Ольга Пилипівна, д. п. н., професор, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут мистецтв, завідувач кафедри фортепіанного виконавства і художньої культури;
Кондратенко Ганна Григорівна, к. п. н., доцент, Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв, заступник директора з науково-педагогічної та соціально- гуманітарної роботи;
Гусак Владислав Анатолійович, к. п. н., доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
Зміст |
16. Мистецтво в контексті освіти: теорія та практика »
 |
Мистецтво в контексті освіти: теорія та практика
МонографіяАвтори:Д.І. Балдинюк (1.1.), М.В. Гнатюк (1.2.), В.М. Сирота (1.З., 1.4.), З.М. Сирота (1.5., 1.6.), О.Д. Балдинюк (1.7.), В.В. Семенчук (2.1.- 2.З.).
Мистецтво в контексті освіти: теорія та практика : Монографія / За ред. П. Є. Зелінського. – Умань : ПП Жовтий, 2011. – 133 с.
Рецензенти:
Пащенко Д. І., доктор педагогічних наук, професор;
Фицик І. Д., кандидат філософських наук, доцент.
Зміст |
17. Підготовка учителя початкових класів до музично-творчого розвитку учнів »
 |
Підготовка учителя початкових класів до музично-творчого розвитку учнів
Монографія (Рекомендовано до друку вченою радою
Інституту обдарованої дитини НАПН України)
Тименко В.П., Аніщенко Н.В., Сирота 3.M. Підготовка учителя початкових класів до музично-творчого розвитку учнів : Монографія. – К. : Інформаційні системи, 2010. – 186 с.
Рецензенти:
A.Т. Авдісвський, народний артист, академік АМУ України, академік НАГЛІ України, Президент національного музичного комітету України, завідувач кафедри методики музичного вихо¬вання, співів та хорового диригування КНПУ ім. М.П. Драгоманова;
B.І. Федоришин, заслужений діяч мистецтв, кандидат пед. наук, професор кафедри гри на музичних інструментах КНПУ ім. М.П. Драгоманова.
Зміст |
18. Теорія і методика народно-сценічного танцю »
 |
Теорія і методика нвродно-сценічного танцю
Навчально-методичний посібник (Рекомендовано до друку вченою радою УДПУ імені Павла Тичини)
Теорія і методика народно-сценічного танцю: підручник / упор. : С. В. Куценко. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – 438 с.
Рецензенти:
Ніколаї Г. Ю., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії мистецької педагогіки та хореографії Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка;
Островська К. В., доцент, заслужений працівник культури України, завідувач кафедри народної хореографії Харківської державної академії культури;
Андрощук Л. М., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Зміст
Передмова |
19. Теоретичні та методичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії »
 |
Теоретичні та методичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії
Монографія
Теоретичні та методичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії : монографія / Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. – Умань : ФОП Жовтий О. О, 2015. – 165 с.
Рецензенти:
Устименко-Косоріч О. А., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
Музика О. Я., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Анотація: Зміст монографії репрезентує теоретичні та методичні аспекти формування творчого потенціалу майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки у вищому навчальному закладі, обґрунтовує творчо-розвивальні можливості засобів танцювального мистецтва. |
20. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю »
 |
Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю
Монографія (Рекомендовано Вченою радою УДПУ ім. П. Тичини)
Куценко С. В. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю: монографія / С. В. Куценко. – Умань : ФОП Жовтий О. О, 2016. – 226 с.
Рецензенти:
Устименко-Косоріч О. А., доктор педагогічних наук, професор, директор Навчально-наукового Інституту культури і мистецтв СумДПУ ім. А. С. Макаренка;
Медвідь Т. А., кандидат мистецтвознавства, доцент, завідувач кафедри хореографії КНУ ім. Б. Грінченка;
Андрощук Л. М., кандидат педагогічних наук, доцент, зав. кафедри хореографії та художньої культури УДПУ ім. П. Тичини.
Анотація: У монографії проаналізовано стан розробленості проблеми формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю. |
21. Виховний потенціал українського народного танцю »
 |
Виховний потенціал українського народного танцю
Навчальний посібник
Куценко С. В. Виховний потенціал українського народного танцю: навч.-метод. посібник з дисципліни «Теорія і методика українського народного танцю» / упор. С. В. Куценко. – Умань : ФОП Жовтий О. О, 2015. – 180 с.
Рецензенти:
Устименко-Косоріч О. А., доктор педагогічних наук, професор, директор Навчально-наукового Інституту культури і мистецтв СумДПУ ім. А. С. Макаренка;
Андрощук Л. М., кандидат педагогічних наук, доцент, зав. кафедри хореографії та художньої культури УДПУ ім. П. Тичини;
Болдирєв А. А., викладач Уманського гуманітарно-педагогічного коледжу ім. Т. Шевченка.
Анотація: Зміст навчально-методичного посібника розкриває виховний та творчий потенціал українського народного танцю у процесі фахової підготовки студентів при вивченні дисципліни «Теорія і методика українського народного танцю» та спрямований на засвоєння майбутніми вчителями хореографії ґрунтовних знань та вмінь у процесі практичних занять та самостійної роботи. |
22. Грим »
 |
Грим
Навчальний посібник
Грим: навчально-методичний посібник для студентів мистецьких спеціальностей / уклад.: Л. Ю. Гекалюк – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – 120 с.
Рецензенти:
Андрощук Л. М., канд. пед. наук, доц., завідувач кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
Музика О.Я., канд. пед. наук, доц. кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Анотація: Навчально-методичний посібник з курсу «Грим» підготовлено для використання у навчальному процесі підготовки фахівців мистецьких спеціальностей і зокрема хореографічно-педагогічних. В посібнику подано історію становлення мистецтва гриму, сучасні тенденції його розвитку, а також типи і методи гриму та основні техніки зміни зовнішності. |
23. Народний костюм і сценічне оформлення »
 |
Народний костюм і сценічне оформлення
Методичні рекомендації
Гекалюк Л. Ю. Народний костюм і сценічне оформлення : метод. реком. для самостійної роботи студентів мистецько-педагогічних спеціальностей / Л. Ю. Гекалюк. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – 20 с.
Рецензенти:
Андрощук Л. М., канд. пед. наук, доц., завідувач кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
Музика О.Я., канд. пед. наук, доц. кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Анотація: Структура методичних рекомендацій включає: пояснювальну записку; структуру залікового кредиту курсу; тематику лекційних та практичних занять; завдання для самостійної роботи; підсумковий контроль; тестування; теми курсових робіт; питання до екзамену; розподіл балів, що присвоюються студентам; шкалу оцінювання; методичне забезпечення та перелік основної і додаткової літератури. |
24. Основи сценарної роботи »
 |
УДК 792.02(075.8)
Основи сценарної роботи
Навчальний посібник
Основи сценарної роботи: навчально-методичний посібник / уклад. : Л. Ю. Гекалюк. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – 120 с.
Рецензенти:
Андрощук Л. М., канд. пед. наук, доц., завідувач кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;
Музика О.Я., канд. пед. наук, доц. кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Анотація: Навчальний посібник з курсу «Основи сценарної роботи» включає програму курсу, його структуру та зміст. В посібнику розкриті: педагогічні та психологічні аспекти організації шкільних свят, поняття сценарію як різновиду драматургії, основні аспекти роботи над сценарієм та методика його створення. |
25. Програмове забезпечення фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії »
 |
Програмове забезпечення фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії
Навчальний посібник
Програмове забезпечення фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії: навчальний посібник / Упор. Л. М. Андрощук, О. Д. Балдинюк, О. В Бикова [та ін.]; за заг. ред. Л. М. Андрощук. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – 142 с.
Рецензенти:
Ніколаї Г. Ю., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри мистецької педагогіки та хореографії Сумського педагогічного університету імені А. С. Макаренка;
Реброва О. Є., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри музичного мистецтва і хореографії ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського;
Анотація: Видання репрезентує збірник програм з дисциплін хореографічного циклу для професійної підготовки майбутніх учителів хореографії за спеціальністю 014 Середня освіта. Хореографія у вищих педагогічних навчальних закладах. |
26. Методика впровадження інноваційної моделі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії »
 |
Методика впровадження інноваційної моделі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії
Монографія (Рекомендовано Вченою радою УДПУ ім. П. Тичини)
Методика впровадження інноваційної моделі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії : монографія / за ред. Л. М. Андрощук. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – 361 с.
Рецензенти:
Ніколаї Г. Ю., доктор педагогічних наук, професор Сумського педагогічного університету імені А. С. Макаренка;
Реброва О. Є., доктор педагогічних наук, професор ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського;
Музика О. Я., кандидат педагогічних наук, доцент Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Анотація: Зміст монографії репрезентує методику впровадження інноваційної моделі формування творчого потенціалу майбутніх учителів хореографії у процесі фахової підготовки у вищому навчальному закладі, обґрунтовує творчо-розвивальні можливості засобів танцювального мистецтва.
|
* для того, щоб побачити детальнішу інформацію про видання натисніть на назву обраного.