ФОРМУВАННЯ ВЛАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

У процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва педагогічна практика в закладах загальної середньої освіти посідає особливе місце.
У реальних умовах школи студенти мають можливість ознайомитись з нормативними документами і методичною базою школи, проєктувати і здійснювати свою власну професійну діяльність.
Студенти 12 групи заочного відділу факультету мистецтв проходили педагогічну практику на базі закладів загальної середньої освіти за місцем проживання.
Під час проходження практики вони ознайомились та запозичили досвід кращих учителів музичного мистецтва.
На кафедрі музикознавства та вокально-хорового мистецтва відбувся захист навчальної педагогічної практики студентів 12 групи дистанційно.
У своїх звітах студенти відмітили, що під час проходження практики у школі вони застосовували на уроках мистецтва різноманітні методичні прийоми та форми роботи. Намагалися активізували пізнавальну діяльність школярів. Вдало використовували інтерактивні технології навчання.
Кращими серед студентів 12 групи, які успішно звітували та захистили педагогічну практику, були: Алексєєнко Д., Вацюк В., Хом’яченко М.
Педагогічна практика в школі збагатила практичний досвід студентів, допомогла їм виробити уміння та навички, поглибити, закріпити отримані знання з фахових та педагогічних дисциплін.
14 Червня, 2022
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ФАКУЛЬТЕТУ
КАФЕДРА ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. КАРТИННА ГАЛЕРЕЯ
ДО УВАГИ СТУДЕНТИ!
Анкета “Здобувачі факультету мистецтв про якість освіти під час дистанційного навчання”
Шановні здобувачі вищої освіти! Запрошуємо Вас взяти участь в опитуванні, метою якого є з’ясування рівня Вашого задоволення дистанційною системою навчання.
Анкета “Форма навчання за умов адаптивного карантину”
Проходь анкету та візьми участь у виборі форми навчання за умов адаптивного карантину!