20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧА ПРАКТИКА (ПЛЕНЕР)

НАВЧАЛЬНО-ТВОРЧА ПРАКТИКА (ПЛЕНЕР)

Навчальний рік на кафедрі образотворчого мистецтва завершився переглядом творчих робіт з навчально-творчої практики (пленер) студентів 1, 2, 3 курсу спеціальності «Образотворче мистецтво». Керівники практики – Тетяна Горчинська, Ярослава Голубенко, Олена Побірченко та Ольга Музика.

Пленер –  один з найбільш продуктивних методів навчання для всіх професійних напрямків в образотворчому мистецтві. Кожному курсу були поставленні завдання відповідно до їх рівня підготовки. У завдання пленеру входять: передача в живописі і малюнку повітряного середовища і природного освітлення; робота з натурою на відкритому повітрі; етюди; навички передачі різних станів погоди природи; замальовки рослинності, архітектурних об’єктів, тварин тощо.

В перший день пленерної практики студенти та керівники відвідали виставку уманського художника та архітектора – Віктора Лісаченка в ДІАЗ «Стара Умань». В експозиції виставки «Ретроспекція» було представлено близько шістдесяти різнохарактерних полотен, що виконані у різних техніках. Особливу увагу викладачі-керівники приділили картинам з замальовками природи та архітектурних споруд.

Здобувачі вищої освіти два тижні провели у творчо-пошуковій атмосфері: знаходили живописно-чарівні куточки нашого рідного міста, відтворювали красу парку «Софіївка» в своїх роботах різними техніками. Молоді художники, вивчаючи об’єкти живої природи, отримують професійні знання у вигляді накопичувальних візуальних вражень від натури що в подальшому буде основою у їх творчому доробку.

Підсумком пленерної практики є перегляд художньо-творчих робіт здобувачів вищої освіти. На розгляд викладачів кафедри образотворчого мистецтва було представлено художні твори, виконані у різноманітних графічних (олівець, сангіна, вугілля, гелева ручка) та живописних техніках (акварель, гуаш).

Майбутні художники-педагоги продемонстрували гарний рівень майстерності, розуміння специфіки виконання графічних і живописних робіт на пленері, усвідомлення необхідності багато і систематично працювати, щоб досягнути поставленої мети.

Схожі новини

КАРАНТИН – НЕ ЧАС ПРОКРАСТИНАЦІЇ ДЛЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ!КАРАНТИН – НЕ ЧАС ПРОКРАСТИНАЦІЇ ДЛЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ!

Карантин – не час прокрастинації для науково-педагогічних працівників! Це час діяти, наводити порядок, оновлювати звичний розклад життя і будувати плани. Головне – дбати про своє здоров’я та здоров’я близьких. Ситуація,

НАСТАНОВЧА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 025 МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВОНАСТАНОВЧА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 025 МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

4 вересня 2023 року в режимі відеоконференції відбулася настановча конференція з виробничої педагогічної практики здобувачів освітнього ступеня «Магістр» 64-м групи денної форми навчання спеціальності 025 Музичне мистецтво. Відповідно до графіку освітнього