20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ ФОРМИ І МЕТОДИ НАВЧАННЯ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МУЗИКОЗНАВСТВА ТА ВОКАЛЬНО-ХОРОВОГО МИСТЕЦТВА І КАФЕДРИ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ

ФОРМИ І МЕТОДИ НАВЧАННЯ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ МУЗИКОЗНАВСТВА ТА ВОКАЛЬНО-ХОРОВОГО МИСТЕЦТВА І КАФЕДРИ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ

Педагогічна робота кафедр, які забезпечують фахове навчання студентів музично-педагогічних спеціальностей в інформаційно-освітньому середовищі Moodle, відбувається із залученням широкого спектру форм, методів, засобів електронного навчання й комунікації в освітньо-професійних цілях, музично-комп’ютерних технологій, технологій комбінованого й змішаного навчання, систем управління навчанням, зокрема, відкритих освітніх і культурознавчих ресурсів тощо.

Організаційно-технологічна модель дистанційного навчання студентів-музикантів здійснюється на основі:

Одиничної медіа – використання якого-небудь одного засобу навчання і каналу передачі інформації;

Мультимедіа – використання різних засобів навчання: навчальна допомога на друкованій основі, комп’ютерні програми навчального призначення на різних носіях, аудіо- та відеозаписи і т. ін.;

Гіпермедіа – використання нових інформаційних технологій при домінуючій ролі комп’ютерних телекомунікацій.

Викладачами застосовуються різні способи організації навчальної діяльності, зокрема:

Форми: чат-заняття – навчальні заняття, які здійснюються з використанням чат-технологій; веб-заняття – дистанційні уроки, конференції, семінари, практикуми й інші форми навчальних занять, проведених за допомогою засобів телекомунікацій і інших можливостей «Всесвітньої павутини».

Методи: методи навчання за допомогою взаємодії слухача з освітніми ресурсами при мінімальній участі викладача і студентів (самонавчання); методи індивідуалізованого викладання і навчання, для яких характерні взаємини одного студента з одним викладачем чи одного студента з іншим студентом (навчання «один до одного»); методи, для яких характерна активна взаємодія між всіма учасниками навчального процесу (навчання «багато до багатьох»); метод проєктів.

За такого режиму освітнього процесу інструментально-виконавська підготовка студентів у навчальному середовищі «Moodle» відбувається у формі опанування музичних творів композиторів на слух за допомогою завдань, розроблених у модулі «Тест» (викладачі – Радзівіл Т. А., Олійник Т. І., Коваленко А. С.). Індивідуальні заняття з фаху викладачі кафедри інструментального виконавства проводять через Skype зв’язок. Курс «Методика викладання фахових дисциплін» (викладач Радзівіл Т. А.) здобувачі вищої освіти опановують завдяки створенню до теоретичного матеріалу логічних схем і презентацій, а також виконання цілісного аналізу музичних творів з дисципліни «Фах» у контексті творчого процесу роботи з музичним твором. Викладач курсу «Масова та елітарна культура» – Умрихіна А. С. запропонувала студентам (у вільний час) переглянути 20 художніх фільмів про відомих композиторів і музикантів.Вивчаючи дисципліни «Музична інформатика» (викладач – Семенчук В. В.), «Хорознавство», «Теорія музики та сольфеджіо» (викладач – Козій О. М.), «Методика музичного виховання» (викладач – Сирота З. М.), «Гармонія та основи поліфонії» (викладач – Прокулевич О. В.), студенти отримують перелік завдань, які виконують у зручний час та відсилають викладачу для перевірки, серед яких: створення хронологічних таблиць музичних жанрів, складання списків творів композиторів за жанрами, підготовка мультимедійних матеріалів для виступів на практичних заняттях, аналіз-інтерпретація музичного твору композитора і т. ін. Для допомоги студентам пропонуються електронні версії підручників з аналізу музичних творів, рекомендується звернення до електронних мультимедійних посібників, нотних та аудіо матеріалів.

Пиж’янова Н. В. – викладач курсу «Історія музики», пропонує студентам виконати творчі завдання, зокрема: презентувати одну із українських опер за власним сценарієм, використовуючи мультимедійні матеріали (аудіо та відео фрагменти, фотоматеріали, репродукції творів образотворчого мистецтва тощо). Презентація може бути створена у програмі MS PowerPoint або розроблена як рекламний буклет у програмі MS Publisher, змонтована у вигляді відеоролику формату AVI тощо. У плані змісту це може бути подорож в історію опери, сторінка її сучасної долі, презентацію можна вибудувати у вигляді міркувань про оперних героїв або роздумів про її жанрово-драматургічні особливості. Питання щодо технічного оформлення усіх завдань обговорюються в реальному часі (використовуємо Skype) або в режимі e-mail-листування.

Сподіваємося, що такий формат навчання буде якісним і відкриє нові можливості для викладачів і здобувачів вищої освіти!

Залишити відповідь

Схожі новини

СТРОКИ ПРИЙОМУ ЗАЯВ ТА ДОКУМЕНТІВ НА НАВЧАННЯ НА ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВСТРОКИ ПРИЙОМУ ЗАЯВ ТА ДОКУМЕНТІВ НА НАВЧАННЯ НА ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Факультет мистецтв Уманського державного педагогічного університету продовжує прийом заяв і документів від абітурієнтів для навчання на першому (бакалаврському) та другому (магістрерському) рівні вищої освіти. Запрошуємо поринути у неповторний світ хореографічного,

ВІДБУВСЯ ЗАХИСТ КУРСОВИХ РОБІТВІДБУВСЯ ЗАХИСТ КУРСОВИХ РОБІТ

26 грудня в приміщенні класу теорії танцю відбувся захист курсових робіт з дисципліни «Теорія і методика роботи з дитячим хореографічним колективом», в якій взяли участь студенти 34 групи мистецько-педагогічного факультету.

МАЙСТЕР-КЛАС В ТЕХНІЦІ «КАНЗАШІ»МАЙСТЕР-КЛАС В ТЕХНІЦІ «КАНЗАШІ»

Нещодавно на базі кафедри образотворчого мистецтва факультету мистецтв вчитель трудового навчання та інформатики Журжинецького навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Лисянського району Черкаської обл. Підопригора Марія Валеріївна провела