Виробнича практика є важливою складовою в професійній підготовці майбутніх вчителів хореографії.
Завдання практичної підготовки передбачають:
– формування фахових компетентностей в умовах самостійної практичної реалізації поставлених перед ними завдань;
– оволодіння практичними навичками в організації освітнього процесу та оцінювання результатів навчання;
– оволодіння практичними навичками дослідницької роботи: педагогічним спостереженням, анкетуванням, вивченням документації;
– розвиток навичок самостійного прийняття рішень;
– формування умінь і навичок культури спілкування;
– вироблення індивідуального стилю діяльності в умовах активної педагогічної взаємодії.
Так, 11 листопада у режимі онлайн відбулась звітна конференція з виробничої практики в ЗФПО у здобувачів 61-М групи спеціальність 014 Середня освіта (Хореографія).
Кожен здобувач здійснив захист свого проходження виробничої практики в закладах вищої освіти виступивши зі звітом перед присутніми.
Проходження практики дало можливість здобувачам-магістрантам долучитися до педагогічної діяльності та навчально-виховної роботи; ознайомитись з навчальним планом, програмами та посібниками; встановити зв’язки між теоретичними знаннями, отриманими під час навчання.
Під час проходження практики здобувачі ознайомились із сучасним станом навчально-виховної роботи та передовим педагогічним досвідом освітніх закладів, співпрацювали з викладачами. Практика допомогла виробити власний творчий підхід до педагогічної діяльності, виховати професійні педагогічні якості особистості.
Результати проходження виробничої практики представлені у звітній документації по практиці, які передбачені положеннями робочої програми.