20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ «ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ» ПОДАНО ДО І ЕТАПУ КОНКУРСУ ПІДРУЧНИКІВ ТА ПОСІБНИКІВ УДПУ

«ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ» ПОДАНО ДО І ЕТАПУ КОНКУРСУ ПІДРУЧНИКІВ ТА ПОСІБНИКІВ УДПУ

На сучасному етапі розвитку національної освітньої системи посилюються тенденції щодо оновлення змісту мистецької освіти, її форм, методів і технологій навчання.
Одним з пріоритетних напрямів у мистецькій освіті, є залучення студентів до створення та реалізації соціокультурних проектів, які спрямовані на їх практичну художньо-творчу самореалізацію.
Так, студентами мистецько-педагогічного факультету на основі поліцентричної інтеграції було створено мистецько-освітній проект «Згадаймо вальсу звук чарівний…», який являє собою декілька змістових домінантних ліній: музичне мистецтво, образотворче мистецтво, хореографічне мистецтво.

1

Авторським колективом викладачів факультету (Андрощук Л.М., Балдинюк Н.А., Балдинюк Д.І., Калабська В.С., Король А.М., Музика О.Я., Сирота З.М., Сирота В.М., Семенчук В.В., Ятло Л.П., Ятло Л.Г.) презентацію науково-творчого проекту узагальнено в навчально-методичному посібнику «Технології проективного моделювання в мистецькій освіті».
У посібнику для студентів мистецько-педагогічних факультетів розкрито можливості різних видів мистецтва до інтеграції та диференціації, їх здатність впливати на духовний світ людини, на розвиток її особистісних якостей, формувати ціннісно-особистісну й емоційно-почуттєву сферу, спонукати до творчого самовияву, авторської спроможності, здатності до творчо-призентативної діяльності майбутніх учителів мистецьких дисциплін.

2

У посібнику науково обґрунтовано сутність поліхудожнього розвитку особистості (Балдинюк Д.І., Сирота З.М., Сирота В.М.), метод проектів як засіб формування творчої самореалізації особистості (Семенчук В.В.), матеріали з історії вальсу як жанру, вальс у творчості відомих художників. Розкрито технології інтерактивного навчання: пошук інформації, діалог, дискусія, коло ідей, синтез думок,мозковий штурм, акваріум, колективно-розподільну форму творчої діяльності.
Представлено творчі мистецько-педагогічні майстерні.

3 4 5 6

Літературний текст науково-методичного посібника розроблений З.М. Сиротою. Нотні тексти підготовлені до друку В.С. Калабською та В.В. Семенчуком.
Науково-методичний посібник художньо оформлений, вдало ілюстрований (автор В.М. Сирота ).
Створено зразки афіші і запрошувальної листівки (автори А.М. Король, В.М. Сирота).
Автор фотосесії посібника – методист відділу виховної роботи УДПУ імені Павла Тичини Володимир Чорновол.

АФІША

7

Запрошувальна листівка

8

Представлено презентацію мистецько-освітнього проекту «Згадаймо вальсу звук чарівний…» на сцені у фотосесії Володимира Чорновола.

9

Г.Свірідов. Вальс «Заметіль» у виконанні хореографічного
колективу «Візаві».

10

Вовкодав Світлана «Зимовий вальс».

11

М.Глінка. Вальс-фантазія у виконанні хореографічного колективу «Візаві».

12

І. Шамо «Осіннє золото». Виконує О. Осадчий
«Осінь. Софіївка». Акварель, гуаш. В. Сирота

13

Б. Мокроусов. «Осенние листья». Виконує М.Козак.
«Осіннє золото». Пастель. О. Музика

14

М.Блантер. «В городском саду играет духовой оркестр».
Виконує Ю. Лисянська.
В.Товстик. У міському саду грає духовий оркестр.

15

Вальс «Берізка». Виконує духовий оркестр.
Художній керівник Б.С. Басюк.

16

П.Майборода. «Київський вальс». Виконує ансамбль «Намисто».
Художній керівник Л. Ятло.
П.Майборода. «Тополина баркарола». Виконує хор «Юність».
Художній керівник Л. Ятло.

17

М. Глінка. Вальс. Виконує ансамбль «Акварелі».
Художній керівник В. Калабська.
А. Хачатурян. Вальс. Виконує тріо «Clasik+».
Художній керівник А. Купчик.

18

Ансамбль «Зорепад» (ЗОШ №4, художній керівник В. Терещук), хореографічний ансамбль «Україночка» (ЗОШ №9, художній керівник М. Потайчук), хореографічний ансамбль методичного об’єднання вчителів хореографії м. Умань.
Е. Колмановский. «Диалог у новогодней елки». Виконує дует у складі Анохіної Надії та Багірова Расіма.
Г. Свірідов. Вальс «Заметіль» у виконанні ансамблю «Музичні візерунки».
Художній керівник В. Калабська.

19

Е. Колмановский «Вальс про вальс». Виконує Р. Багіров.
Хореографічна постановка – ансамбль «Візаві».
Ведучі проекту – В.Гаврильченко та О.Коломієць.

Відгуки студентів

20

Основні положення посібника можуть бути використані для вдосконалення процесу підготовки студентів у педагогічних закладах освіти та вчителями, що викладають предмети художньо-естетичного циклу в загальноосвітній школі.
Практична цінність посібника спрямована на розвиток художньо-творчої компетентності в майбутніх учителів, що є одним з інноваційних педагогічних підходів до викладання мистецьких дисциплін у навчальних закладах різного типу.

Залишити відповідь

Схожі новини

ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

17 березня 2016 року на базі факультету мистецтв та Уманської загальноосвітньої школи № 1 ім. О.С. Пушкіна відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар-практикум на тему: «Формування художньо-естетичної компетентності», напрямами обговорення якого були:

V МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ЕСТЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН»V МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ЕСТЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН»

Шановні колеги! Запрошуємо вас взяти участь у V Міжнародній науково-практичній конференції «ЕСТЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН», яка відбудеться 28 квітня 2022 року на базі кафедри образотворчого мистецтва Уманського

ТВОРЧА СПІВПРАЦЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ МИСТЕЦТВ І УМАНСЬКОЇ ЗОШ I-III ст. №4ТВОРЧА СПІВПРАЦЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ МИСТЕЦТВ І УМАНСЬКОЇ ЗОШ I-III ст. №4

Вже протягом довгого часу студенти факультету мистецтв плідно співпрацюють з учителями та учнями Уманської загальноосвітньої школи I−III ступенів № 4. Третій рік поспіль вони є учасниками конкурсів “Міс 4 школи”