Освітні програми

Освітня програма “024 Хореографія” 2019р.
Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 024 Хореографія
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель хореографії
Мета: Підготовка сучасних висококваліфікованих фахівців, які володіють цілісними, системними знаннями в галузі хореографічного мистецтва, здатні ефективно, з використанням теоретичних знань, практичних навичок і інноваційних технологій, здійснювати педагогічну, балетмейстерську, виконавську діяльність у закладах початкової, профільної, фахової передвищої мистецької освіти, адаптовані до сучасних соціокультурних потреб, конкурентоспроможні на ринку праці.
Працевлаштування: основна (базова) середня школа; спеціалізовані школи І-ІІ ступенів; заклади дошкільної, позашкільної та початкової мистецької освіти; будинки культури та творчості.
Професійні назви робіт:
- вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);
- викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);
- керівник студії, колективу (за видами мистецтва і народної творчості) (1229.6);
- керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);
- керівник танцювального колективу (2454.2);
- організатор культурно-дозвіллєвої діяльності (3474);
- артист (танцювального ансамблю, танцювального та хорового колективу, ансамблю пісні й танцю та ін.) (2454.2);
- організатор у сфері культури та мистецтва (керівник аматорського колективу за видами мистецтва) (3476);
- хореограф (2454.2).
Освітня програма “024 Хореографія” 2020р.
Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 024 Хореографія
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Хореограф. Керівник танцювального колективу
Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для організації навчання хореографії у шкільних та позашкільних навчальних закладах.
Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти. .
Професійні назви робіт:
- артист (танцювального ансамблю, танцювального та хорового колективу, ансамблю пісні й танцю та ін.) (2454.2);
- викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);
- головний художній керівник (1229.6);
- керівник студії, колективу (за видами мистецтва і народної творчості) (1229.6);
- керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);
- керівник танцювального колективу (2454.2);
- керівник художній (2455.2);
- організатор культурно-дозвіллєвої діяльності (3474);
- хореограф (2454.2).
Проєкт освітня програма (024 Хореографія) 2021р.
Освітня програма “Середня освіта (Хореографія). (Художня культура)”
Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Хореографія). Художня культура
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель хореографії
Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для організації навчання хореографії у шкільних та позашкільних навчальних закладах.
Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти.
Професійні назви робіт:
вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);
викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);
головний художній керівник (1229.6);
керівник аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.) (3476);
керівник студії, колективу (за видами мистецтва і народної творчості) (1229.6);
керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);
керівник художній (2455.2);
педагог-організатор (2359.2).
Проєкт освітня програма Середня освіта (Хореографія). (Художня культура) 2021р.
Робочі програми освітніх компонентів
Робочі програми освітніх компонентів ОП “Хореографія”
Робочі програми освітніх компонентів ОП “Середня освіта (Хореографія)”
Опитування стейкхолдерів (ОП “Хореографія”)
Опитування стейкхолдерів
Опитування стейкхолдерів (ОП “014 Середня освіта (Хореографія). Художня культура”)
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Інструментальне виконавство” 2019р.
Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Викладач професійного навчально-виховного закладу, викладач-інструменталіст (назва інструмента), артист (оркестру, ансамблю)
Мета: Професійна підготовка компетентних фахівців освітньої і професійної кваліфікації у сфері музичного мистецтва (інструментального виконавства) для ефективного і якісного здійснення концертно-виконавської і педагогічної діяльності з широким доступом до працевлаштування і стійким інтересом до подальшого здобуття вищої освіти.
Працевлаштування: Різноманітні заклади культури (філармонії, театри, концертні організації тощо), заклади початкової, базової, середньої та вищої спеціалізованої мистецької освіти (ДМШ / ДШМ, музичні студії естетичного виховання, гуманітарно-педагогічні коледжі, музичні коледжі, коледжі культури і мистецтв, університети тощо), інші установи різного рівня та форм власності на посадах, що відповідають кваліфікаціям.
Професійні назви робіт:
- 2320 Викладач-інструменталіст (народних, духових, спеціальних інструментів);
- 2320 Викладач професійного навчально-виховного закладу;
- 3340 Викладач-стажист;
- 3340 Викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів;
- 3479 Артист (оркестру, хору, ансамблю, естради та ін.);
- 2453.2 Артист (хору, хорового колективу, оркестрової групи та ін.);
- 2453.2 Артист ансамблю (пісні й танцю, вокально-інструментального, вокального, естрадно-інструментального, хорового, народних інструментів та ін.);
- 2453.2 Артист оркестру (духового, естрадного, народних інструментів, симфонічного та ін.).
Освітня програма “025 Музичне мистецтво ” 2019р
Навчальний план
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Інструментальне виконавство” 2020р.
Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Викладач-інструменталіст;артист оркестру, ансамблю; диригент; керівник оркестру, ансамблю; артист-соліст-інструменталіст.
Мета: Професійна підготовка компетентних фахівців освітньої і професійної кваліфікації у сфері музичного мистецтва (інструментального виконавства) для ефективного і якісного здійснення концертно-виконавської і педагогічної діяльності з широким доступом до працевлаштування і стійким інтересом до подальшого здобуття вищої освіти.
Працевлаштування: Різноманітні заклади культури (філармонії, театри, концертні організації тощо), заклади початкової, базової, середньої та вищої спеціалізованої мистецької освіти (ДМШ / ДШМ, музичні студії естетичного виховання, гуманітарно-педагогічні коледжі, музичні коледжі, коледжі культури і мистецтв, університети тощо), інші установи різного рівня та форм власності на посадах, що відповідають кваліфікаціям.
Професійні назви робіт:
- 2320 Викладач-інструменталіст (народних, духових, спеціальних інструментів);
- 2320 Викладач професійного навчально-виховного закладу;
- 3340 Викладач-стажист;
- 3340 Викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів;
- 3479 Артист (оркестру, хору, ансамблю, естради та ін.);
- 2453.2 Артист (хору, хорового колективу, оркестрової групи та ін.);
- 2453.2 Артист ансамблю (пісні й танцю, вокально-інструментального, вокального, естрадно-інструментального, хорового, народних інструментів та ін.);
- 2453.2 Артист оркестру (духового, естрадного, народних інструментів, симфонічного та ін.).
Освітня програма “025 Музичне мистецтво” 2020р
Навчальний план
Проєкт освітня програма “Музичне мистецтво. Інструментальне виконавство” 2021р.
Проєкт освітня програма “025 Музичне мистецтво Інструментальне виконавство” бакалавр 3р 10м 2021р
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Сольний спів” 2019р.
Освітній ступінь: Бакалавр музичного мистецтва
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: викладач професійного навчального-виховного закладу. Артист ансамблю. Артист – вокаліст. Керівництво ансамблю
Мета: Підготовка освіченого, творчого фахівця, зорієнтованого на успішне виконання посадових обов’язків за обраною спеціальністю, особистісний і професійний саморозвиток, здатного здійснювати професійну діяльність на демократичних і гуманістичних засадах, спрямовану на формування освітніх і духовно-культурних потреб, здатного бути конкурентоспроможним фахівцем на ринку освітніх послуг
Працевлаштування: Основні посади, місця роботи: викладач фахових музичних дисциплін; керівник художнього колективу (ансамблю, оркестру, хору тощо) у дитячих мистецьких освітніх закладах (школи мистецтв, музичні школи тощо); позашкільних закладах (дитячі центри мистецтва та культури, палаци дітей та юнацтва тощо).
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Сольний спів” 2019р
Навчальний план
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Сольний спів” 2020р.
Освітній ступінь: Бакалавр музичного мистецтва
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: викладач професійного навчального-виховного закладу. Артист ансамблю. Артист – вокаліст. Керівництво ансамблю
Мета: Підготовка освіченого, творчого фахівця, зорієнтованого на успішне виконання посадових обов’язків за обраною спеціальністю, особистісний і професійний саморозвиток, здатного здійснювати професійну діяльність на демократичних і гуманістичних засадах, спрямовану на формування освітніх і духовно-культурних потреб, здатного бути конкурентоспроможним фахівцем на ринку освітніх послуг
Працевлаштування: Основні посади, місця роботи: викладач фахових музичних дисциплін; керівник художнього колективу (ансамблю, оркестру, хору тощо) у дитячих мистецьких освітніх закладах (школи мистецтв, музичні школи тощо); позашкільних закладах (дитячі центри мистецтва та культури, палаци дітей та юнацтва тощо).
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Сольний спів” 2020р
Навчальний план
Проєкт освітня програма “Музичне мистецтво. Сольний спів” 2021р.
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Фортепіано” 2019р.
Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: викладач професійного навчального-виховного закладу, викладач-інструменталіст (фортепіано), концертмейстр
Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації викладача фортепіано, концертмейстера,
викладача професійного навчально-виховного закладу.
Працевлаштування: Сфера працевлаштування – професійні навчально-виховні заклади.
Професійні назви робіт:
- викладач професійного навчально-виховного закладу;
- викладач фортепіано;
- концертмейстер.
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Фортепіано” 2019р
Навчальний план
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Фортепіано” 2020р.
Освітній ступінь: Бакалавр музичного мистецтва
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: викладач професійного навчального-виховного закладу. Артист ансамблю. Артист – вокаліст. Керівництво ансамблю
Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації викладача фортепіано, концертмейстера,
викладача професійного навчально-виховного закладу.
Працевлаштування: Сфера працевлаштування – професійні навчально-виховні заклади.
Професійні назви робіт:
- викладач професійного навчально-виховного закладу;
- викладач фортепіано;
- концертмейстер.
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Фортепіано” 2020р
Навчальний план
Проєкт освітня програма “025 Музичне мистецтво. Фортепіано” 2021р.
Проєкт освітня програма “025 Музичне мистецтво Фортепіано” бакалавр 3р 10м 2021р
Опитування стейкхолдерів (ОП “025 Музичне мистецтво”)
Рецензії та відгуки стейголдерів.
Рецензії стейкхолдерів на ОПП бакалаври 025 Музичне мистецтво (Інструментальне виконавство)
Кириченко В. О.
Косенко В. О.
Мацьків А.П.
Рецензії стейкхолдерів на ОПП бакалаври 025 Музичне мистецтво (Фортепіано)
Кириченко В. О.
Садовий Є.
Терещук О. А.
Силабуси
014 Середня освіта(Музичне мистецтво)
Освітня програма “Середня освіта (Музичне мистецтво). (Художня культура)” 2019р.
Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель музичного мистецтва. Вчитель художньої культури
Мета: Здобуття спеціальних здібностей, естетичного досвіду і ціннісних орієнтацій у процесі активної мистецької діяльності, набуття особою комплексу професійних компетентностей бакалавра освіти та спрямована на професійну, художньо-творчу самореалізацію особистості.
Освітня програма “Середня освіта (Музичне мистецтво). (Художня культура)”
Навчальний план
Освітня програма “Середня освіта (Музичне мистецтво). (Художня культура)” 2020р.
Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель музичного мистецтва. Вчитель художньої культури
Мета: Здобуття спеціальних здібностей, естетичного досвіду і ціннісних орієнтацій у процесі активної мистецької діяльності, набуття особою комплексу професійних компетентностей бакалавра освіти та спрямована на професійну, художньо-творчу самореалізацію особистості.
Освітня програма “Середня освіта (Музичне мистецтво). (Художня культура)” 2020р.
Навчальний план
Рецензії та відгуки стейголдерів.
Робочі програми освітніх компонентів
Опитування стейкхолдерів
В процесі
Освітня програма “Середня освіта (Образотворче мистецтво)” 2019р.
Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво)
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель образотворчого мистецтва
Мета: Формування у здобувачів вищої освіти інтегральних, загальних, фахових компетентностей для успішного здійснення художньо педагогічної діяльності зі спеціальності 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво).
Працевлаштування: Випускники освітньої програми орієнтовані на учительську, освітню, науково-методичну діяльність у системі освіти України відповідно до отриманої спеціальності.
Професійні назви робіт:
- вчитель образотворчого мистецтва закладу загальної середньої освіти (ДК003:2320);
- вчитель спеціалізованого (профільного) навчального закладу (ДК003:2340);
- викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (ДК003: 3340),
- керівник студії художньої творчості (ДК003: 2455.2)
Сферою працевлаштування є заклади загальної середньої освіти, заклади післядипломної освіти, позашкільні освітні заклади, міжнародні
організації, що опікуються проблемами мистецької освіти.
Освітня програма “Середня освіта (Образотворче мистецтво)”
Навчальний план
Освітня програма “Середня освіта (Образотворче мистецтво)” 2020р.
Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво)
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель образотворчого мистецтва
Мета: Формування у здобувачів вищої освіти інтегральних, загальних, фахових компетентностей для успішного здійснення художньо педагогічної діяльності зі спеціальності 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво).
Працевлаштування: Випускники освітньої програми орієнтовані на учительську, освітню, науково-методичну діяльність у системі освіти України відповідно до отриманої спеціальності.
Професійні назви робіт:
- вчитель образотворчого мистецтва закладу загальної середньої освіти (ДК003:2320);
- вчитель спеціалізованого (профільного) навчального закладу (ДК003:2340);
- викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (ДК003: 3340),
- керівник студії художньої творчості (ДК003: 2455.2)
Сферою працевлаштування є заклади загальної середньої освіти, початкової і профільної ланок системи спеціалізованої мистецької освіти формального, неформального й інформального типів, а також міжнародні організації, що опікуються проблемами мистецької освіти.
Проєкт освітня програма (014 Середня освіта (Музичне мистецтво). (Художня культура) 2021р.
Проєкт ОПП Середня освіта (Образотворче мистецтво) 2021 БАКАЛАВР 3,10
Рецензії та відгуки стейголдерів.
Робочі програми освітніх компонентів
Опитування стейкхолдерів (ОП “Середня освіта (Образотворче мистецтво)”)
Анкета
Освітня програма “Середня освіта (Хореографія)” з терміном навчання 1 р., 4 міс.
Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Хореографія)
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Магістр освіти. Вчитель хореографії
Мета: Забезпечити професійну підготовку фахівців у сфері хореографічної освіти шляхом формування компетентностей, необхідних для викладання хореографії, балетмейстерської діяльності в танцювальному колективі.
Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти.
Професійні назви робіт:
балетмейстер (2454.2);
вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);
викладач хореографічних дисциплін (2320);
викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);
головний художній керівник (1229.6);
керівник аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.) (3476);
керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);
керівник студії, колективу (за видами мистецтва та народної творчості) (1229.6);
хореограф (2454.2).
Освітня програма “Середня освіта (Хореографія)” з терміном навчання 1 р., 9 міс.
Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Хореографія)
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Магістр освіти. Вчитель хореографії
Мета: Забезпечити професійну підготовку фахівців у сфері хореографічної освіти шляхом формування компетентностей, необхідних для викладання хореографії, балетмейстерської діяльності в танцювальному колективі.
Працевлаштування: заклади базової середньої освіти, заклади дошкільної та позашкільної освіти.
Професійні назви робіт:
балетмейстер (2454.2);
вчитель закладу загальної середньої освіти (2320);
викладач хореографічних дисциплін (2320);
викладач мистецької школи (за видами навчальних дисциплін) (3340);
головний художній керівник (1229.6);
керівник аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.) (3476);
керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об’єднання, клубу за інтересами та ін.) (2455.2);
керівник студії, колективу (за видами мистецтва та народної творчості) (1229.6);
хореограф (2454.2).
Освітня програма “Середня освіта (Хореографія) (2017)
Проєкт ОП 014 Середня освіта (Хореографія). (Художня культура) 2021р.
Проєкт ОПП Середня освіта (Хореографія) (Художня культура) 2021
Проєкт ОПП Середня освіта (Хореографія) (Художня культура) 1р. 9м.
Рецензії та відгуки стейголдерів.
Силабуси
Робочі програми освітніх компонентів
Робочі програми освітніх компонентів ОП “Середня освіта (Хореографія)”
025 Музичне мистецтво (Магістр)
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Інструментальне виконавство”
Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: викладач-інструменталіст, артист оркестру, ансамблю, диригент, керівник оркестру, ансамблю, артист-соліст-інструменталіст.
Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для здійснення виконавської професійної та навчальної діяльності у спеціалізованих навчальних закладах. Організація навчально-виховного процесу з музики у професійних навчально-виховних закладах.
Працевлаштування:професійні навчально-виховні заклади.
Професійні назви робіт:
- викладач-інструменталіст;
- артист (оркестру, ансамблю);
- диригент;
- керівник (оркестру, ансамблю);
- артист-соліст-інструменталіст.
Освітня програма “025 Музичне мистецтво ” 1р. 4м. 2019р
Навчальний план 1р. 4м. 2019 р.
Навчальний план 1р. 4м. 2020 р.
Навчальний план 1р. 9м. 2020 р.
Проєкт ОП “Музичне мистецтво. Інструментальне виконавство” 2021р.
ОПП 1р 4 м 025 Музичне мистецтво (Інструментальне виконавство)
ОПП 1р 9м 025 Музичне мистецтво (Інструментальне виконавство)
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Сольний спів”
Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: викладач вокалу. Артист ансамблю. Артист-вокаліст. Керівник ансамблю
Мета: Здобуття спеціальних здібностей, естетичного досвіду і ціннісних орієнтацій у процесі активної мистецької діяльності, набуття особою комплексу професійних компетентностей магістра музичного мистецтва та спрямована на професійну, художньо-творчу самореалізацію особистості.
Працевлаштування:
КВЕД ДК 009:2010:
- Мистецтво, спорт, розваги та відпочинок;
- 90 Діяльність у сфері творчості, мистецтва та розваг.
Професійні назви робіт ДК 003:2010:
- 20199 Асистент;
- Викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів;
- Викладач-стажист;
- Артист ансамблю (пісні й танцю, вокально-інструментального, вокального, естрадно-інструментального);
- Артист-вокаліст (оперний, камерний, соліст естради);
- 2320 25157 Вчитель середнього навчально-виховного закладу 24586 Репетитор з вокалу;
- 3476 Керівник аматорського дитячого колективу (гуртка, студії та ін.).
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Сольний спів” 1р. 4м. 2019р.
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Сольний спів” 1р. 4м. 2020р.
Проєкт ОП “Музичне мистецтво. Сольний спів” 2021р.
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Фортепіано”
Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність: 025 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація:викладач-інструменталіст, концертмейстер, артист-соліст-інструменталіст (фортепіано)
Мета: Набуття академічної та професійної кваліфікації для здійснення виконавської професійної та навчальної діяльності у спеціалізованих навчальних закладах. Організація навчально-виховного процесу з музики у професійних навчально-виховних закладах.
Працевлаштування: Сфера працевлаштування – професійні навчально-виховні заклади.
Професійні назви робіт:
- викладач-інструменталіст;
- концертмейстер;
- артист-соліст-інструменталіст.
Освітня програма “025 Музичне мистецтво Фортепіано” 1р. 4м. 2019 р.
Навчальний план 1р. 4м. 2019 р.
Навчальний план 1р. 4м. 2020 р.
Навчальний план 1р. 9м. 2020 р.
Проєкт ОП “025 Музичне мистецтво. Фортепіано” 2021р.
Опитування стейкхолдерів (ОП “025 Музичне мистецтво”)
Рецензії та відгуки стейголдерів.
Рецензії стейкхолдерів на ОПП магістр 1р 4м Музичне мистецтво (Інструментальне виконавство)
Кириченко В. О.
Косенко В. О.
Мацьків А. П.
Рецензії стейкхолдерів на ОПП магістр 1р 4м Музичне мистецтво (Фортепіано)
Кириченко В. О.
Садовий Є.
Терещук О. А.
Рецензії стейкхолдерів на ОПП магістр 1р 9м Музичне мистецтво (Інструментальне виконавство)
Кириченко В. О.
Косенко В. О.
Мацьків А. П.
Рецензії стейкхолдерів на ОПП магістр 1р 9м Музичне мистецтво (Фортепіано)
Кириченко В. О.
Садовий Є.
Терещук О. А.
Силабуси
014 Середня освіта (Музичне мистецтво) (Магістр)
Освітня програма “Середня освіта (Музичне мистецтво). (Художня культура)”
Освітній ступінь: Магістр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014.13 Музичне мистецтво
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація:Вчитель музичного мистецтва, художньої культури, етики та естетики.
Мета: Здобуття спеціальних здібностей, естетичного досвіду і ціннісних орієнтацій у процесі активної мистецької діяльності, набуття особою комплексу професійних компетентностей магістра освіти та спрямована на професійну, художньо-творчу самореалізацію особистості
Освітня програма “Середня освіта (Музичне мистецтво). (Художня культура)” 2019 р.
Освітня програма “Середня освіта (Музичне мистецтво). (Художня культура)” 2020 р.
Проєкт ОП (014 Середня освіта (Музичне мистецтво). (Художня культура) 2021р.
Рецензії та відгуки стейголдерів.
Робочі програми освітніх компонентів
Робочі програми освітніх компонентів
Освітня програма “Середня освіта (Образотворче мистецтво)”
Освітній ступінь: Бакалавр
Тип освітньої програми: Освітньо-професійна
Галузь знань: 01 Освіта/педагогіка
Спеціальність: 014.12 Середня освіта (Образотворче мистецтво)
Факультет/Інститут: Факультет мистецтв
Кваліфікація: Вчитель образотворчого мистецтва
Мета: Формування у здобувачів вищої освіти інтегральних, загальних і фахових компетентностей для успішного здійснення науково-дослідницької, художньо-педагогічної, творчої інноваційної діяльності зі спеціальності 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво).
Працевлаштування: Випускники освітньої програми орієнтовані на учительську, освітню, науково-методичну діяльність у системі освіти України відповідно до отриманої спеціальності.
Професійні назви робіт:
- вчитель образотворчого мистецтва закладу загальної середньої освіти (ДК003:2320);
- вчитель спеціалізованого (профільного) навчального закладу (ДК003:2340);
- викладач початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (ДК003: 3340),
- керівник студії художньої творчості (ДК003: 2455.2);
- педагог-організатор (ДК003: 2359.2 )
Сферою працевлаштування є заклади вищої освіти різних форм власності, наукові установи, заклади післядипломної освіти, загальноосвітні та позашкільні освітні заклади, міжнародні організації, що опікуються проблемами мистецької освіти.
Освітня програма “Середня освіта (Образотворче мистецтво)”
Навчальний план
Проєкт освітня програма (014 Середня освіта (Музичне мистецтво). (Художня культура) 2021р.
Проєкт ОПП Середня освіта (Образотворче мистецтво) 2021
Рецензії та відгуки стейголдерів.
Робочі програми освітніх компонентів
Робочі програми освітніх компонентів 1р. 4м.
Робочі програми освітніх компонентів 1р. 9м.
Опитування стейкхолдерів (ОП “Середня освіта (Образотворче мистецтво)”)
У Процесі
ДО УВАГИ СТУДЕНТИ!
Анкета “Форма навчання за умов адаптивного карантину”
Проходь анкету та візьми участь у виборі форми навчання за умов адаптивного карантину!
Привітання З Новим роком та Різдвом Христовим від «Молодіжного камерного хору».
НАША ГОРДІСТЬ
КАЛЕНДАР ПУБЛІКАЦІЙ
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
ЗАПРОШУЄМО!
