Невід’ємною частиною професійного становлення майбутнього вчителя хореографії є практика у загальноосвітніх та мистецьких навчальних закладах.
19 листопада на спеціальності «Хореографія» відбувся захист переддипломної педагогічної практики, яку студенти 5 курсу проходили на базі класів хореографії загальноосвітніх шкіл міста Умані (ЗОШ №5, ЗОШ №8 та ЗОШ №14).
Педагогічна практика спрямована на закріплення і поглиблення теоретичних знань з методики викладання хореографії, на усвідомлення труднощів та специфіки педагогічної діяльності. Вона забезпечує більш глибоке засвоєння змісту хореографічної діяльності і дає змогу втілити набуті студентами знання, вміння та навички у процесі роботи з дітьми.
Мета педагогічної практики полягає в усвідомлені студентами-практикантами сутності й особливостей хореографічної навчальної діяльності та набутті й удосконаленні умінь та навичок, необхідних для успішної роботи.
Під час проходження практики студенти-хореографи мали змогу випробувати свої сили у проведенні занять з хореографії, керуванні колективом, постановці дитячих танцювальних номерів, підготовці дітей до участі у концертах і конкурсах, організації культурно-масових заходів тощо.
Усі студенти успішно впоралися з поставленими завданнями та блискуче захистили переддипломну педагогічну практику, розповівши про власний досвід роботи з дітьми, про власні досягнення і труднощі. Їхні відповіді на запитання були ґрунтовними та далекоглядними.
Студенти представили на розгляд членів комісії матеріали практики та звітну документацію оформлену згідно попередньо встановлених вимог.
Педагогічна практика студентів спеціальності «Хореографія» спрямована на постійний розвиток їх творчої індивідуальності, розкриття їх творчого потенціалу та формування справжнього творчого вчителя засобами практичної діяльності під час роботи з дітьми.