20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ ЗАХИСТ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

ЗАХИСТ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

Однією з найважливіших передумов якісної підготовки здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Хореографія). (Художня культура)» та «Хореографія» освітнього ступеня «бакалавр» є забезпечення єдності глибокої теоретичної підготовки і вироблення практичних навичок протягом усього періоду навчання. У цьому контексті, «Виробнича практика» є одним із видів навчальної діяльності здобувачів освіти, що має сприяти поглибленому вивченню професійної діяльності керівника хореографічного колективу та вчителя хореографії на основі засвоєних теоретичних та практичних знань, фахових дисциплін і методики їх навчання, сформованих знань, умінь і навичок з виховної роботи.

Здобувачі освіти проходили виробничу практику згідно навчального плану у два періоди: з 6 по 17 листопада 2023 року та з 5 лютого по 15 березня 2024 року. Керівником практики була Заєць Світлана Сергіївна, канд. пед. наук, доцент кафедри хореографії та художньої культури УДПУ імені Павла Тичини. Базою виробничої практики були:

  • Хореографічний колектив «Крок вперед» м. Умань 
  • Приватний Клуб Спортивного Танцю «Шарм», м. Умань
  • Уманський міський центр позашкільної освіти
  • Дитяча школа мистецтв Голованівської селищної ради
  • Уманська початкова школа №2
  • Уманська гімназія №7 Уманської міської ради, Черкаської області
  • РСК «Амарант», м. Умань
  • Кочержинська гімназія Паланської сільської ради Уманського району, Черкаської області
  • Хореографічний гурток «Groovy Company», Будинок дитячої та юнацької творчості м. Олександрія

По закінченню терміну проходження практики був відведений час на підготовку звітної документації, оформлення матеріалів практики для проведення публічного захисту. Здобувачі освіти, під час свого виступу, ділились власним досвідом, напрацюваннями, порадами, робили висновки.

Здобувачі освіти, під час захисту виробничої практики, визначили ряд недоліків та переваг. До недоліків можна віднести:

  • повітряні тривоги. Доводилося переривати уроки та йти в укриття, яке взагалі не пристосоване для занять;
  • обмежений час уроку (40 хвилин). Для підготовки хореографічних композицій це дуже мало часу, враховуючи попередній недолік. Адміністрація школи та вчителі часто просять поставити танець за два – три тижні до свята, це 3-4 уроки, з непідготовленими учнями. Але ніхто не бере до уваги, що учні займаються один раз на тиждень, тому доводиться додатково тренуватися в позаурочний час.;
  • всі діти мають різну фізичну підготовку. Хтось займається спортом у свій вільний час, хтось зовсім не займається, а в когось взагалі проблеми зі здоров’ям. Тому необхідно ретельно продумувати всі етапи уроку та підбирати такі вправи, які зможуть зробити всі;
  • мала теоретична база. Календарне планування з ритміки розподілені за темами – «Акробатичний рок-н-рол», «Аеробіка та Чирлідинг». У вільному доступі немає достатньо матеріалів стосовно цих тем саме для учнів шкільного віку.
  • поведінка та відношення дітей до уроків ритміки. У цей важкий час поведінка дітей складна: вони знервовані, проявляють агресію одне проти одного, в розмовах між однокласниками вживають лайливі слова, з неповагою ставляться до вчителя. Відмовляються працювати на уроках. Учні молодших класів хочуть гратися в ігри, старшокласники – сидять в гаджетах. Інколи доходило до псування шкільного майна. Діти не вважають уроки ритміки обов’язковими, або такими, що є необхідними для них. Тому вчителеві хореографії чи ритміки необхідно шукати різноманітні способи та методи зацікавлення дітей своїм предметом. Недоліком сучасної освіти є те, що знецінилися предмети художньо-естетичного циклу на рівні держави та на рівні школи.

До переваг відносять:

  • можливість розвитку творчого потенціалу як хореографа-постановника.
  • втілення власних ідей для постановок, підбір музичного супроводу, але, все ж таки, з узгодженням від керівництва.
  • набувається досвід роботи з учнями як початкової школи, так і середньої.
  • розуміння дитячої психології.

Здобувачі освіти зарекомендували себе як добре підготовлені фахівці з хореографії, тому отримали пропозицію працевлаштування від роботодавців. Важливим аспектом для вчителя хореографії є підтримка колег, адміністрації, батьків, віддача від дітей, а також, подяка.

Схожі новини

ВІТАЄМО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!ВІТАЄМО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

26 грудня свій День народження відзначає майстер виробничого навчання кафедри образотворчого мистецтва Володимир Пилипович Лопушан! Шановний імениннику! Прийміть щирі та сердечні вітання з нагоди Дня Вашого народження! Зичимо Вам щастя

ІХ ВСЕУКРАЇНСЬКА СТУДЕНТСЬКА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ «МИСТЕЦЬКА ОСВІТА У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ»ІХ ВСЕУКРАЇНСЬКА СТУДЕНТСЬКА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ «МИСТЕЦЬКА ОСВІТА У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ»

12 травня 2022 року на базі факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбудеться ІХ Всеукраїнська студентська наукова конференція «Мистецька освіта у контексті євроінтеграційних процесів» ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: ДИСТАНЦІЙНА Відкриття конференції