20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ ВИЙШЛИ ДРУКОМ НОВІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

ВИЙШЛИ ДРУКОМ НОВІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

На мистецько-педагогічному факультеті вже стало доброю традицією під час проведення конференцій, науково-практичних семінарів планувати проведення майстер-класів, мистецько-освітніх проектів, мистецьких акцій, виставок творчих робіт студентів і, як наслідок, не тільки видання публікацій за матеріалами конференцій, а й навчально-методичних посібників для студентів мистецько-педагогічних факультетів.
26 червня 2014 року в приміщенні державного історико-архітектурного заповідника «Стара Умань», в рамках Міжнародного науково-практичного семінару «Техніка Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін», було проведено презентацію мистецько-освітнього проекту «Ритмопластичне інтонування у діалоговій взаємодії мистецтв», майстер-клас професора Малгожати Купсік та мистецьку акцію «Пульс Всесвіту в мистецтві».
На матеріалі міжнародного семінару видано навчально-методичний посібник для студентів мистецько-педагогічних факультетів «Ритмопластичне інтонування у діалоговій взаємодії мистецтв» (на матеріалі методичної системи Еміля Жак-Далькроза).

ВИЙШЛИ ДРУКОМ НОВІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

Авторський колектив посібника – викладачі мистецько-педагогічного факультету: Андрощук Л.М., Балдинюк Н.А., Балдинюк Д.І., Калабська В.С., Король А.М., Купсік М., Куценко Є.І., Куценко С.В., Музика О.Я., Ніколаї Г.Ю., Сирота З.М., Сирота В.М.
У посібнику теоретично обґрунтовано методичну систему швейцарського педагога-музиканта Еміля Жак-Далькроза, представлено майстер-клас професора, завідувача кафедри ритміки та фортепіанної імпровізації познанської музичної академії імені І.Я. Падеревського Малгожати Купсік, розкрито сутність ритмопластичної імпровізації у діалоговій взаємодії мистецтв на основі художньо-педагогічної концепції Е. Жак-Далькроза. Авторами посібника доведено, що ритміка, як полісенсорний метод, є досконалим видом тренінгу чуттєвої сфери особистості, який сприяє її інтелектуальному і духовному розвитку.
Триєдність музики, слова і руху, можливість різних видів мистецтва до інтеграції та диференціації, сприяє розвитку гармонійно розвинутої особистості, самопізнанню та її самореалізації у мистецтві, відкриває нові грані процесу формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя мистецьких дисциплін.

ВИЙШЛИ ДРУКОМ НОВІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

До 200-річчя з дня народження Т.Г. Шевченка, в межах проведення Всеукраїнської науково-практичної конференції (28 березня 2014р.) «Творча спадщина Тараса Шевченка як чинник національно-патріотичного виховання майбутніх учителів мистецьких дисциплін» та мистецької акції «Художня спадщина Шевченка − джерело творчого саморозвитку майбутнього вчителя мистецьких дисциплін», вийшов друком альбом-посібник «Тарас Шевченко – поет, художник, мислитель», розроблений доцентом кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Сиротою З.М. та доцентом кафедри образотворчого мистецтва Сиротою В.М.
Альбом-посібник презентує творчу спадщину видатного поета, художника, мислителя, який займає одне із самих достойних місць в українському мистецтві. Традиційно творчість Шевченка-поета і Шевченка-художника у більшості наукових праць вивчалися ізольовано. Такий «роздільний» підхід у шевченкознавстві не раз викликав критичні зауваження вітчизняних і зарубіжних учених. Щоб краще збагнути феномен його постаті, слід розглядати поетичну й малярську спадщину Т.Шевченко в поєднанні й зіставленні, враховуючи своєрідність сприймання словесних і візуальних образів його творів. Тонке відчуття оточуючого світу дали можливість Т. Шевченко відчути дух епохи і створити образи, де слово трансформується у живописний образ і навпаки – візуальний образ продовжує і доповнює слово.
Пісенна природа Шевченкової поезії сприяла виникненню й вокально-хорової шевченкіани, яка сповнена глибиною філософських роздумів. Авторами посібника всебічно висвітлено і поетичність художньої мови Т. Шевченка, і композиційне вирішення його художніх творів, і глибину розкриття образів .
У альбомі-посібнику процес осягнення творчості Т. Шевченка, геніального письменника, видатного художника, мислителя, визначається як один з магістральних напрямків сучасного шевченкознавства.

Залишити відповідь

Схожі новини

ВЕРНІСАЖ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ УДПУ В «СТАРІЙ УМАНІ»ВЕРНІСАЖ СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ УДПУ В «СТАРІЙ УМАНІ»

17 травня у виставковому центрі державного історико-архітектурного заповідника «Стара Умань» відбулася презентація творчого доробку студентів та викладачів кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, що стало гарною традицією.

ВІДБУВСЯ КОНЦЕРТ ОРКЕСТРУ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВВІДБУВСЯ КОНЦЕРТ ОРКЕСТРУ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВ

Нещодавно в приміщені актової зали нового корпусу УДПУ імені Павла Тичини відбувся концерт оркестру народних інструментів факультету мистецтв (художній керівник – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментального виконавства Віра Калабська).

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ ЗА ЧИСТЕ ДОВКІЛЛЯ!ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ ЗА ЧИСТЕ ДОВКІЛЛЯ!

На факультеті мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини трудове та екологічне виховання студентів здійснюється багатьма педагогічними шляхами: у процесі вивчення психолого-педагогічних та спеціальних дисциплін, у позанавчальній діяльності, у