Педагогічна практика є одним із важливих аспектів у системі практичної підготовки майбутнього вчителя музики. Мета виробничої практики – підготовка студента до виконання функцій вчителя і вихователя в органічній єдності, розвиток практичних умінь та навичок, створення широких можливостей для розвитку творчих здібностей педагога.
18 березня відбувся захист педагогічної практики студентів 32, 41 та 42 груп напряму підготовки 6.020204 «Музичне мистецтво». Студенти проходили практику з 2 лютого по 6 березня 2015 р. на базі Уманських ЗОШ І-ІІІ ст. №1 та № 4.
На захисті були присутні члени комісії: заступник декана з педагогічної практики – старший викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Радченко С.М, керівник практики та методист з музичного мистецтва – канд. пед. наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Сирота З.М., методист з виховної роботи, Козій О.М. – канд. пед. наук, викладач кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін.
Під час захисту практики студенти із захопленням розповідали про індивідуальні особливості оволодіння професійними уміннями, досвідом практичної діяльності. Крім того, акцентували увагу на необхідності постійного саморозвитку та самовдосконалення, адже кожна дитина – це особливий світ, який вимагає постійної уваги. Педагогічна практика створила реальні можливості для формування готовності студентів до проведення навчально-виховної роботи зі школярами, потреби здобувати і застосовувати нові теоретичні і методичні знання й одночасно засвоювати передовий педагогічний досвід. У той же час студенти переконалися у правильності вибору професії, адже робота з дітьми принесла задоволення і бажання працювати вчителем.
Практиканти показали глибокі знання та високий рівень своєї педагогічної майстерності. Будемо сподіватись, що наші студенти і надалі будуть старатись і проявляти свої творчі здібності у подальшій педагогічній праці.