20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ ВІДБУЛАСЯ ІV ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ»

ВІДБУЛАСЯ ІV ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ»

16 березня на базі кафедри хореографії та художньої культури факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбулася ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти».

Участь у роботі конференції взяли науковці з вищих навчальних закладів України, що здійснюють підготовку майбутніх хореографів, серед яких представники Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини (Л. Андрощук, О. Балдинюк, О. Бикова, Л. Гекалюк, І. Грошовик, А. Криворотенко, С. Куценко, В. Сизоненко, І. Терешко, О. Умрихіна), Харківської державної академії культури (Б. Колногузенко), Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка (Ю. Горських, Г. Ніколаї, Т. Повалій), Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського (Ю. Петрова, О. Реброва), Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка (Л. Пригода), Бердянського державного педагогічного університету (О. Мартиненко, Ю. Тараненко), Херсонського державного університету (І. Михальчук, Н. Терешенко), Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Богдана Хмельницького (Л. Червонська), Львівського національного університету імені Івана Франка (О. Плахотнюк), Хмельницького національного університету (Д. Бідюк), Ужгородського коледжу культури і мистецтв (І. Шевцова), Тульчинського училища культури (А. Олянишена, О. Трачук) та ін.

Робота конференції була окреслена актуальними проблемами підготовки майбутнього вчителя хореографії, що, власне, і було відображено в дискурсі наукової громади. Серед основних напрямів роботи: актуальні проблеми навчання та виховання засобами мистецтва; теоретичні та методологічні аспекти формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії; сучасні стратегії підготовки майбутнього вчителя хореографії.

Варто відзначити, що в рамках конференції відбулася презентація колективної монографії «Методика впровадження інноваційної моделі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії», підготовлена за результатами наукових досліджень у контексті розробки підтеми комплексного наукового проекту «Теоретичні та методичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії».

Основою презентації монографічного дослідження стали наукові доповіді авторського складу наукової праці.

Андрощук Людмила Михайлівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри хореографії та художньої культури, художній керівник народного аматорського ансамблю сучасного танцю «Візаві» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини проаналізувала діяльність кафедри хореографії та художньої культури у контексті участі в комплексному науковому проекті «Теоретичні та методичні засади розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні».

Науковим полем діяльності Терешко Інни Григорівни, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри хореографії та художньої культури, декана факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини стала рецепція змісту танців купальської обрядовості: аспекти символіки.

Криворотенко Анастасія Юріївна, аспірант кафедри хореографії та художньої культури, художній керівник народного аматорського хореографічного колективу факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини «Inspiration» доповіла про етапи підготовки та участі в олімпіаді зі спеціальності «Хореографія» як аспекту формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії.

Викладач кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Бикова Ольга Вікторівна висвітлила проблему формування індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії в процесі організації хореографічного фестивалю.

Аспект формування творчого потенціалу майбутніх учителів хореографії на заняттях народного аматорського ансамблю народного танцю «Яворина» був представлений у доповіді Куценка Сергія Володимировича, кандидата педагогічних наук, старшого викладача кафедри хореографії та художньої культури, художнього керівника народного аматорського ансамблю народного танцю «Яворина» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

На завершення конференції було зазначено, що здійснені напрацювання в галузі підготовки майбутнього вчителя хореографії у вищому навчальному закладі мають потужний потенціал для розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні.

Залишити відповідь

Схожі новини

ВИЙШЛИ ДРУКОМ НОВІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИВИЙШЛИ ДРУКОМ НОВІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

На мистецько-педагогічному факультеті вже стало доброю традицією під час проведення конференцій, науково-практичних семінарів планувати проведення майстер-класів, мистецько-освітніх проектів, мистецьких акцій, виставок творчих робіт студентів і, як наслідок, не тільки видання

ЗАПРОШУЄМО НА УРОЧИСТОСТІ З НАГОДИ 25-РІЧЧЯ З ЧАСУ ЗАСНУВАННЯ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТІЗАПРОШУЄМО НА УРОЧИСТОСТІ З НАГОДИ 25-РІЧЧЯ З ЧАСУ ЗАСНУВАННЯ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТІ

27-28 листопада в Уманському державному педагогічному університеті відбудуться урочистості з нагоди 25-річчя з часу заснування мистецьких спеціальностей в університеті. В програмі святкувань: 27 листопада 2014 року 9:30 – виставка творчих

ВІДБУВСЯ ЗАХИСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ХУДОЖНИКІВВІДБУВСЯ ЗАХИСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ХУДОЖНИКІВ

21 травня 2020 р. в онлайн режимі (з використанням платформи Zoom) відбувся захист кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти факультету мистецтв освітнього ступеня «магістр» спеціальності 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво). Захист