20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ МУЗИКОТЕРАПІЯ. СТВОРЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ПІСЕНЬ У ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ З ТРАВМАТИЧНИМ ДОСВІДОМ

МУЗИКОТЕРАПІЯ. СТВОРЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ПІСЕНЬ У ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ З ТРАВМАТИЧНИМ ДОСВІДОМ

Відбулась друга лекція з шести запланованих он-лайн зустрічей з провідними фахівцями з Польщі з циклу «Мистецтво в дії. Арт-терапія в практиці польських спеціалістів». Викладачі факультету мистецтв УДПУ імені Павла Тичини взяли участь в обговоренні важливої теми «Музикотерапія. Створення та виконання пісень у терапії дітей та молоді з травматичним досвідом».

Спікер вебінару – Людвіка Конєчна-Новак

Доктор наук. Музикотерапевтка. Завідувачка кафедри музикотерапії Академії музики ім Карола Шимановського у Катовіцах. Музикотерапевтка у опікунсько-виховних закладах, віце-президент Польської асоціації музичних терапевтів, до 2018 року головний редактор Польського музично-терапевтичного журналу. Випускник Академії музики ім. Карола Шимановського у Катовіцах (теорія музики). Закінчила аспірантуру з музикотерапії в Академії музики у Вроцлаві, за цією спеціалізацією також навчалась у Школі музичного університету Луїсвіля (Кентуккі, США). Докторську ступінь здобула у 2012 році в Музичному університеті імені Фридерика Шопена у Варшаві, габілітацію – у 2019 році в Академії музики. Брала активну участь у багатьох конференціях у Польщі та за кордоном, є автором численних статей у міжнародних наукових журналах. Також на своєму рахунку має авторство та редакції книжкових видань. Свої практичні та наукові інтереси зосереджує на музичній терапії для дітей та підлітків з емоційними та поведінковими розладами, а також взаємозв’язку між сферами естетики та терапії.

Анотація лекції: Травматичний досвід в дитячому віці (в результаті нехтування та жорстокого поводження різних видів, таких як фізичне або сексуальне насильство), стає причиною сповільнення розвитку молодої людини та значно збільшує ризик психічних розладів. Знання симптомів травми та її характеру дозволяє належним чином скерувати терапевтичну роботу. Ключові поняття в цій ситуації – психічна стійкість (resilience) та посттравматичне зростання.

Діяльність з музикотерапії, в цьому контексті, має великий потенціал, особливо стосовно підлітків. Так само як створення власних пісень, так і правильно сплановане виконання поп музики може принести конкретну терапевтичну користь. Окрім короткого теоретичного вступу, лекція включатиме інформацію про можливість використання різних терапевтичних технік у роботі з дітьми та підлітками з травматичним досвідом, що перебувають в закладах інституційного догляду. Презентація буде збагачена відеозаписами, що фіксують терапевтичні сеанси та пісні, які є результатом музикотерапевтичного процесу.

Лекція відбувалася польською мовою та супроводжувалася українським перекладом.

Проект реалізують Посольство Республіки Польща у Києві та Польська асоціація арт-терапії.

Залишити відповідь

Схожі новини

ЗВІТНО-ВИБОРНІ ЗБОРИ СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ НА ФАКУЛЬТЕТІЗВІТНО-ВИБОРНІ ЗБОРИ СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ НА ФАКУЛЬТЕТІ

Підсумки роботи органів студентського самоврядування на факультеті у минулому навчальному році та перевибори голови і членів студради стали ключовими питаннями порядку денного звітно-виборних зборів студентського самоврядування, яке відбулося 10 вересня.

ВІДБУЛИСЯ XVI МІЖНАРОДНІ ПЕДАГОГІЧНО-МИСТЕЦЬКІ ЧИТАННЯ ПАМ’ЯТІ ПРОФЕСОРА О. П. РУДНИЦЬКОЇ «НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСВІД, ІННОВАЦІЇ, ТЕНДЕНЦІЇ»ВІДБУЛИСЯ XVI МІЖНАРОДНІ ПЕДАГОГІЧНО-МИСТЕЦЬКІ ЧИТАННЯ ПАМ’ЯТІ ПРОФЕСОРА О. П. РУДНИЦЬКОЇ «НЕПЕРЕРВНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСВІД, ІННОВАЦІЇ, ТЕНДЕНЦІЇ»

6 грудня 2018 р. на базі Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України відбулися XVI Міжнародні педагогічно-мистецькі читання пам’яті професора О. П. Рудницької «Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: досвід, інновації, тенденції».

ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ В ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ»ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ В ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ»

Шановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти», яка відбудеться 16 травня 2015 року на базі кафедри хореографії та