Шановні колеги!
Запрошуємо Вас взяти участь у Х Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти», яка відбудеться 30 березня 2023 року на базі кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Програма конференції передбачає: пленарне засідання, роботу секцій.
Робота конференції планується за такими напрямами:
- Актуальні проблеми навчання та виховання засобами мистецтва.
- Теоретичні та методологічні аспекти формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії.
- Сучасні стратегії підготовки майбутнього вчителя хореографії.
- Інтеграція мистецтв в системі хореографічної освіти.
- Мистецтво як засіб підтримки під час війни.
Робочі мови конференції: українська, англійська.
Регламент :
– доповіді на пленарному засіданні – до 15 хв.;
– доповіді на секційних засіданнях – до 10 хв.;
– повідомлення – до 5 хв.
Конференція буде проводитись дистанційно (платформа Google meet).
Інформація для приєднання до зустрічі Google Meet:
Х Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти»
Четвер, 30 березня 11:00 – 17:00
Посилання на відеодзвінок: https://meet.google.com/jii-aibk-nwm
Умови участі в конференції
- Для участі у роботі конференції необхідно до 25 березня (включно) 2023 року: заповнити реєстраційну форму учасника заходу, за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScXPBnHu03usR5_9G6Yl4dJN9omb24tFDwo2MVCIBDAcWx4UQ/viewform або надсилати на електронну адресу оргкомітету kafedra_horeografii@ukr.net зазначивши тему листа «конференція» (бланк заявки додається).
- Відскановану електронну копію квитанції про сплату оргвнеску надіслати на електрону адресу оргкомітету kafedra_horeografii@ukr.net
Матеріали конференції (програму та збірник), буде опубліковано на сайті факультету мистецтв https://mpf.udpu.edu.ua/vydavnycha-diyalnist/; сертифікат учасника надіслано на електронну адресу учасника, вказану під час реєстрації.
Організаційний внесок (наукову послугу) – 150 грн., сплачують усі учасники конференції (передбачено часткове покриття організаційних витрат на проведення конференції, у т. ч. підготовку програми конференції, електронних сертифікатів учасників, технічний супровід заходу тощо).
За детальною інформацією звертатися за телефоном: (096) 439-97-49 Ольга Бикова
ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ МАТЕРІАЛІВ КОНФЕРЕНЦІЇ
Електронний варіант тексту тез має бути обсягом 5-6 повних сторінок формату А4, заповнення останньої сторінки не менше 75%, набраних у редакторі Microsoft Word у вигляді комп’ютерного файлу з розширенням *doc, *rtf. Поля: ліве, праве, верхнє, нижнє – по 2 см. Шрифт тексту – Times New Roman, кегль – 14, абзацний відступ – 1.25, міжрядковий інтервал – 1,5; не виставляти примусові переноси, не архівувати, не накладати заборону на редагування. Малюнки, виконані векторною графікою, мають бути вміщені одним об’єктом або згруповані. Скановані малюнки виконувати з роздільною здатністю не менше 300 dpi.
У верхньому правому куті зазначити прізвище та ініціали автора(ів), нижче – науковий ступінь, вчене звання, посада, нижче – організацію. Назву тез друкувати великими літерами з вирівнюванням по центру. Назва файлу тез доповідей повинна мати такий вигляд: Іванов_тези.
До участі у конференції запрошуємо науковців, викладачів мистецьких і педагогічних закладів, аспірантів, магістрантів, студентів
З повагою, оргкомітет.
Інформаційний лист