Педагогічна практика є важливою складовою частиною професійної підготовки студентів, обов’язковим компонентом освітньо-професійних програм. Особливе місце практика посідає в процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Це пов’язано зі специфікою, метою та змістом їх подальшої професійної діяльності.
Метою практик (педагогічної і виробничої 22 та 62м груп) було: сформувати у студентів навички проектувати і здійснювати власну професійну діяльність, уміння приймати самостійні рішення під час конкретної роботи у реальних умовах закладу загальної середньої освіти.
Завдання практик були спрямовані на: поглиблення та закріплення теоретичних та практичних знань студентів з музичного мистецтва, систематизацію комунікативних, організаторських, діагностичних, проективних навичок майбутнього вчителя музичного мистецтва, інтеграцію знань з мистецьких дисциплін та вивчення педагогічного досвіду учителів школи.
У процесі проходження практики у студентів були сформовані вміння обґрунтовано вибирати і застосовувати на уроках мистецтва різноманітні методичні прийоми та технічні засоби навчання, вміння користуватись методичною літературою в процесі розробки конспектів уроків і позакласних виховних заходів, здійснення міжпредметних зв’язків.
Практика дала можливість студентам спробувати свої власні сили в обраній професії, навчитися застосовувати отримані знання у власній професійній діяльності, поглибила, закріпила знання з фахових і педагогічних дисциплін
Практика в школі закріпила впевненість у правильності вибору професії, викликала прагнення у студентів вивчати спеціальні та педагогічні дисципліни, вдосконалювати свою власну ерудицію.
Проходили студенти педагогічну практику на базі закладів загальної середньої освіти № 4, № 10 м. Умані та за місцем проживання.
Успішно захистили педагогічну практику студенти: Бабіч Степан (22гр.), Бондар Анна, Шклярук Софія (62м гр.).
Кращими серед студенів 22 групи були: Погосян Діана, Дишлюк Юлія. Серед студентів 62 м групи: Лановенко Олена, Шайгородська Анастасія, Лівковська Тетяна.
Педагогічна практика в школі допомогла виробити практичні уміння та навички студентів, поглибити, закріпити знання з фахових та педагогічних дисциплін, дала змогу застосувати їх у власній практичній діяльності.