20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ СТУДЕНТ КАФЕДРИ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА СТАВ ЛАУРЕАТОМ ІІ СТУПЕНЯ Х МІЖНАРОДНОГО ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ «КВІТУЧА КРАЇНА»

СТУДЕНТ КАФЕДРИ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА СТАВ ЛАУРЕАТОМ ІІ СТУПЕНЯ Х МІЖНАРОДНОГО ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ «КВІТУЧА КРАЇНА»

21 жовтня 2018 року студент кафедри інструментального виконавства Д. Волошин успішно представив Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини на Х Міжнародному фестивалі-конкурсі «Квітуча країна».

У номінації інструментальне виконавство (гітара) Дмитро, змагаючись зі студентами музичних академій, став лауреатом ІІ ступеня (молодіжна категорія). Високоповажне журі (Г. Безязичний, І. Каліновська, А. Коваленко, П. Чорний) відзначили унікальний репертуар Д. Волошина. Прем’єрою в України (після написання п’єси у сер. ХІХ ст.) стало виконання твору М. Вербицького «Марш», який був віднайдений в архівах Відділу Рукописів Львівської національної наукової бібліотеки ім. В. Стефаника та увійшов до навчального посібника «Становлення та розвиток гітарної освіти в Україні» (автор ‒ А. Коваленко, 2018 р.).

Бажаємо студентам та викладачам кафедри інструментального виконавства творчого натхнення та подальших перемог!

Залишити відповідь

Схожі новини

ЗАПРОШЕННЯ НА СТАЖУВАННЯ В ПРАЗЬКОМУ ІНСТИТУТІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇЗАПРОШЕННЯ НА СТАЖУВАННЯ В ПРАЗЬКОМУ ІНСТИТУТІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Шановні науковці! Запрошуємо Вас пройти стажування в Празькому інституті підвищення кваліфікації (Чехія) за програмою підвищення кваліфікації «Публікаційна та проектна діяльність в країнах Євросоюзу: від теорії до практики» 15-24 серпня 2016 р.,

ПЕРЕГЛЯДИ З ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО»ПЕРЕГЛЯДИ З ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО»

Нещодавно на кафедрі образотворчого мистецтва були підведені підсумки навчально-творчої роботи студентів з фахових дисциплін, які виконувалися протягом другого семестру. Студенти отримували завдання в системі МУДЛ і виконували їх самостійно під