28 березня на базі кафедри хореографії та художньої культури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, відбувся захист курсових робіт студентів-хореографів IV курсу заочної форми навчання. Науковий керівник робіт та викладач дисципліни «Історія хореографічного мистецтва» – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри хореографії та художньої культури Андрощук Людмила Михайлівна.
Тематика курсових робіт охоплювала життєвий і творчий шлях провідних українських та зарубіжних танцівників та балетмейстерів.
Так предметом дослідження Валентини Бунь стало життя і творчість учениці видатного хореографа Курта Йосса – Піни Бауш.
У дослідженні Богдани Пілець було розкрито основні віхи творчої діяльності художнього керівника та головного балетмейстера Великого слобожанського ансамблю пісні і танцю, головного балетмейстера театру народного танцю «Заповіт», декана факультету хореографічного мистецтва харківської державної академії культури, професора хореографії Бориса Колногузенка.
Наукові розвідки Наталії Косар презентували життя і творчість артистки балету Маріїнського театру, видатної балерини лірико-романтичного і трагедійного плану Ольги Спесівцевої та однієї із найяскравіших зірок балету ХХ ст. Анни Павлової.
Курсова робота Наталії Надвірянської була присвячена життєвому і творчому шляху американських танцівниць, засновниць танцю модерн Лої Фуллер та Айседори Дункан.
Життя і творчість відомої танцівниці і музи геніального балетмейстера Юрія Григоровича – Наталії Безсмертнової було відображено у роботі Ірини Федорової.
Творчу діяльність Моріса Бежара, відомого французького хореографа та реформатора балету, людини, яка багато в чому перевернула традиційні уявлення про балет, а його трупа успішно гастролювала по всьому світу кілька десятиліть було досліджено у роботі Олександри Перелигіної.
Життя та творчу діяльність азербайджанської артистки балету Лейли Векілової було окреслено у дослідженні Оксани Маковій.
Курсова робота Олега Сірака була присвячена життю та творчості одного із провідних хореографів світу, керівника Санкт-Петербурзького державного академічного театру балету Бориса Ейфмана.
Варто зазначити, що захист курсових робіт відзначився високим рівнем проведених досліджень, у яких студенти мали нагоду доторкнутися до історичного минулого провідних майстрів світового хореографічного мистецтва.
Вітаємо студентів-хореографів з успішним захистом курсових робіт! Бажаємо подальших успіхів у навчанні!