20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ ВИЙШЛИ ДРУКОМ НОВІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

ВИЙШЛИ ДРУКОМ НОВІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

На мистецько-педагогічному факультеті вже стало доброю традицією під час проведення конференцій, науково-практичних семінарів планувати проведення майстер-класів, мистецько-освітніх проектів, мистецьких акцій, виставок творчих робіт студентів і, як наслідок, не тільки видання публікацій за матеріалами конференцій, а й навчально-методичних посібників для студентів мистецько-педагогічних факультетів.
26 червня 2014 року в приміщенні державного історико-архітектурного заповідника «Стара Умань», в рамках Міжнародного науково-практичного семінару «Техніка Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін», було проведено презентацію мистецько-освітнього проекту «Ритмопластичне інтонування у діалоговій взаємодії мистецтв», майстер-клас професора Малгожати Купсік та мистецьку акцію «Пульс Всесвіту в мистецтві».
На матеріалі міжнародного семінару видано навчально-методичний посібник для студентів мистецько-педагогічних факультетів «Ритмопластичне інтонування у діалоговій взаємодії мистецтв» (на матеріалі методичної системи Еміля Жак-Далькроза).

ВИЙШЛИ ДРУКОМ НОВІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

Авторський колектив посібника – викладачі мистецько-педагогічного факультету: Андрощук Л.М., Балдинюк Н.А., Балдинюк Д.І., Калабська В.С., Король А.М., Купсік М., Куценко Є.І., Куценко С.В., Музика О.Я., Ніколаї Г.Ю., Сирота З.М., Сирота В.М.
У посібнику теоретично обґрунтовано методичну систему швейцарського педагога-музиканта Еміля Жак-Далькроза, представлено майстер-клас професора, завідувача кафедри ритміки та фортепіанної імпровізації познанської музичної академії імені І.Я. Падеревського Малгожати Купсік, розкрито сутність ритмопластичної імпровізації у діалоговій взаємодії мистецтв на основі художньо-педагогічної концепції Е. Жак-Далькроза. Авторами посібника доведено, що ритміка, як полісенсорний метод, є досконалим видом тренінгу чуттєвої сфери особистості, який сприяє її інтелектуальному і духовному розвитку.
Триєдність музики, слова і руху, можливість різних видів мистецтва до інтеграції та диференціації, сприяє розвитку гармонійно розвинутої особистості, самопізнанню та її самореалізації у мистецтві, відкриває нові грані процесу формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя мистецьких дисциплін.

ВИЙШЛИ ДРУКОМ НОВІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

До 200-річчя з дня народження Т.Г. Шевченка, в межах проведення Всеукраїнської науково-практичної конференції (28 березня 2014р.) «Творча спадщина Тараса Шевченка як чинник національно-патріотичного виховання майбутніх учителів мистецьких дисциплін» та мистецької акції «Художня спадщина Шевченка − джерело творчого саморозвитку майбутнього вчителя мистецьких дисциплін», вийшов друком альбом-посібник «Тарас Шевченко – поет, художник, мислитель», розроблений доцентом кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін Сиротою З.М. та доцентом кафедри образотворчого мистецтва Сиротою В.М.
Альбом-посібник презентує творчу спадщину видатного поета, художника, мислителя, який займає одне із самих достойних місць в українському мистецтві. Традиційно творчість Шевченка-поета і Шевченка-художника у більшості наукових праць вивчалися ізольовано. Такий «роздільний» підхід у шевченкознавстві не раз викликав критичні зауваження вітчизняних і зарубіжних учених. Щоб краще збагнути феномен його постаті, слід розглядати поетичну й малярську спадщину Т.Шевченко в поєднанні й зіставленні, враховуючи своєрідність сприймання словесних і візуальних образів його творів. Тонке відчуття оточуючого світу дали можливість Т. Шевченко відчути дух епохи і створити образи, де слово трансформується у живописний образ і навпаки – візуальний образ продовжує і доповнює слово.
Пісенна природа Шевченкової поезії сприяла виникненню й вокально-хорової шевченкіани, яка сповнена глибиною філософських роздумів. Авторами посібника всебічно висвітлено і поетичність художньої мови Т. Шевченка, і композиційне вирішення його художніх творів, і глибину розкриття образів .
У альбомі-посібнику процес осягнення творчості Т. Шевченка, геніального письменника, видатного художника, мислителя, визначається як один з магістральних напрямків сучасного шевченкознавства.

Залишити відповідь

Схожі новини

ВІТАЄМО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!ВІТАЄМО З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

Сьогодні свій День народження святкує кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорових дисциплін та кафедри інструментального виконавства Гусак Владислав Анатолійович. Вітаючи з нагоди цього свята, зичимо Вам міцного здоров’я,

З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!

Шановні друзі, колеги, студенти, дорогі українці! З кожним роком розбудови і розвитку нашої держави поглиблюється усвідомлення цієї події і дати – 24 серпня – і значення її для всієї країни,

ЗАПРОШУЄМО ВЗЯТИ УЧАСТЬ У VІ МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ»ЗАПРОШУЄМО ВЗЯТИ УЧАСТЬ У VІ МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ»

Шановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти», яка відбудеться 19 квітня 2019 року на базі кафедри хореографії та художньої культури Уманського