26 травня у дистанційному режимі (на платформі Zoom) відбулось засідання групи зі змісту та якості освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво). Керівник групи: Семенчук Василь Васильович – доцент, завідувач кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Члени групи: Козій Ольга Михайлівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва, Сирота Зоя Миколаївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва, Толобистюк Інна Юріївна – методист з навчально-виховної роботи методичного кабінету відділу освіти Уманської міської ради; Терещук Віра Махайлівна – учитель музики, вища категорія, учитель-методист Уманської загально-освітньої школи І-ІІІ ступенів №4; Паладі Оксана Володимирівна – завідувач методичного відділу, викладач І категорії Уманського обласного музичного коледжу ім. П. Д. Демуцького, Яремчук Тетяна Михайлівна – студентка 52–М групи факультету мистецтв обговорили
Під час зустрічі було розглянуто і обговорено широке коло питань, що стосуються переліку та змісту освітніх компонентів ОП Середня освіта (Музичне мистецтво), фахових компетентностей, програмних результатів навчання, практичної підготовки здобувачів, конкурентоспроможності випускників на ринку праці.
На засіданні розглянули актуальні питання підготовки бакалаврів та магістрів. Під час дискусії щодо ролі і функції учителя музичного мистецтва у закладах освіти було остаточно визначено перелік нормативних дисциплін, необхідних для професійного становлення майбутніх фахівців за Освітнім ступенем «Магістр», окреслено перелік вибіркових дисциплін, які можуть розширити поле їхньої професійної реалізації.
Семенчук Василь Васильович наголосила на тому, що в умовах дистанційного та змішаного навчання слід оновити зміст дисципліни (для освітнього ступеня «Бакалавр») «Інформаційно-комунікативні технології навчання», адже вчитель музичного мистецтва має бути здатний працювати на Інтернет-платформах (Zoom, Classroom, Google Meet); створювати власний контент; використовувати різні музичні програми, сайти, нотні редактори тощо.
Стейкхолдери висловили підтримку викладачам кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва з головних напрямів професійної підготовки бакалаврів зі спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво).