20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ ПІДСУМКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

ПІДСУМКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

Невід’ємною частиною професійного становлення майбутнього вчителя хореографії є практика у загальноосвітніх та мистецьких навчальних закладах.
На кафедрі хореографії та художньої культури відбулася підсумкова конференція з виробничої практики студентів денної форми навчання, зокрема здобувачів вищої освіти 41, 44-а, 44-б груп спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія) та 46 групи спеціальності: 024 Хореографія ОС «Бакалавр».
Захист практики проходив дистанційно на он-лайн платформі Zoom. На конференції були присутні: керівник виробничої практики – СИЗОНЕНКО Вікторія Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хореографії та художньої культури; методист – РЕЗНІЧЕНКО Ірина Генадіївна, кандидат пед. наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості; здобувачі вищої освіти спеціальностей 014 Середня освіта (Хореографія) та 024 Хореографія.
Студенти проходили виробничу практику терміном з 1.02.2021 по 12.03.2021 на базі навчальних і мистецьких закладів різного рівня та в приватних хореографічних колективах.
Педагогічна практика спрямована на закріплення і поглиблення теоретичних знань з методики викладання хореографії, на усвідомлення труднощів та специфіки педагогічної діяльності. Вона забезпечує більш глибоке засвоєння змісту хореографічної діяльності і дає змогу втілити набуті студентами знання, вміння та навички у процесі роботи з дітьми.
Мета педагогічної практики полягає в усвідомлені студентами-практикантами сутності й особливостей хореографічної навчальної діяльності та набутті й удосконаленні умінь та навичок, необхідних для успішної роботи.
Під час проходження практики студенти-хореографи мали змогу випробувати свої сили у проведенні занять з хореографії, керуванні колективом, постановці дитячих танцювальних номерів, підготовці дітей до участі у концертах і конкурсах, організації культурно-масових заходів тощо.
Усі здобувачі вищої освіти успішно впоралися з поставленими завданнями та відмінно захистили виробничу практику, доповідали про власний досвід роботи з дітьми, відзначали досягнення і труднощі в роботі хореографа. Відповіді студентів на запитання комісії були ґрунтовними та аргументованими.
Адміністрація факультету мистецтв, кафедри хореографії та художньої культури висловлюють вдячність очільникам баз практик, за надану можливість та комфортні умови проходження практики студентами УДПУ імені Павла Тичини.

Залишити відповідь

Схожі новини

НАВЧАННЯ У ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ ПРОДОВЖЕНО!НАВЧАННЯ У ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ ПРОДОВЖЕНО!

Шановні викладачі та студенти! З метою запобігання поширення епідемії респіраторних захворювань та грипу освітній процес для студентів денної форми в режимі дистанційного навчання у системі MOODLE продовжено до 13 лютого 2016

ЗАХИСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ОС «МАГІСТР» СПЕЦІАЛЬНОСТЬ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО)ЗАХИСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ОС «МАГІСТР» СПЕЦІАЛЬНОСТЬ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО)

Одним із основних напрямів професійного становлення майбутнього вчителя є педагогічна практика, яка дозволяє синтезувати теоретичні знання та практичний досвід. Педагогічна практика виступає складовою єдиного освітнього процесу, в якій поєднується психолого-педагогічна

СПІВПРАЦЯ ІЗ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ МІСТАСПІВПРАЦЯ ІЗ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ МІСТА

Діти – це наше майбутнє, а значить майбутнє нашої України. Заради них, маленьких українців наші захисники боронять зараз країну від ворожої агресії, рятуючи життя і спокій кожного із нас. Війна