Що таке академічна доброчесність і якими Законами і Положеннями користуються в навчальному процесі освітяни в закладах загальної середньої освіти? Для чого дотримуватися академічної доброчесності? Відповіді на всі ці питання шукали здобувачі спеціальності 014 Середня освіта (Хореографія), другого (магістерського) рівня.
06 грудня на кафедрі хореографії та художньої культури відбулась година куратора із здобувачами 57-М та 163 групи. Студентство разом із завідувачкою кафедри, Биковою О.В., розглядали основні принципи академічної доброчесності школярів (старанність, самостійність у навчанні; відповідальність за власні вчинки і чесне здобуття оцінок; толерування думок інших; взаємоповага та підтримка; гідна та моральна поведінка під час навчального процесу та поза ним) у ЗЗСО. Визначали шляхи розвитку системи академічної доброчесності та спробували визначити інструментарій забезпечення академічної доброчесності.