20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПРАКТИКУМ “ТАНЦЮВАЛЬНО-РУХОВА ПРАКТИКА: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ”

ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПРАКТИКУМ “ТАНЦЮВАЛЬНО-РУХОВА ПРАКТИКА: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ”

29 лютого 2024 року на базі кафедри хореографії та художньої культури у межах діяльності навчально-практичної лабораторії “Консонанс руху та душі” відбувся ІІ Всеукраїнський навчально-методичний практикум “Танцювально-рухова практика: виклики сучасності” у змішаній формі.

Робота проходила за такими напрямами:

  • – теоретичні та практичні аспекти застосування танцювально-рухових практик у роботі з різними категоріями осіб;
  • – танцювально-рухові практики емоційної стабілізації та ресурсозбереження в сучасних реаліях;
  • – особливості застосування танцювально-рухових практик у хореографічних колективах;
  • – мистецтво як засіб підтримки в умовах війни.

Спікери практикуму:

  1. Людмила Мова, докторка педагогічних наук, кандидатка психологічних наук, професорка кафедри психології, професорка кафедри хореографічного мистецтва Київського національного університету культури і мистецтв
    Можливості танцювально-рухових практик (на базі ТРТ)  в роботі з емоційної стабілізації та відновлення в умовах сьогодення
  2. Тетяна Фесенко, здобувачка 2 курсу освітнього ступеня “бакалавр” спеціальності Хореографія Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
    Застосування танцювально-рухових практик у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
  3. Юлія Тараненко, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Бердянського державного педагогічного університету
    Особливості апробації проєкту “Щоденник власного тіла”
  4. Тетяна Тізенберг, хореографка-балетмейстерка Комунального закладу муніціпального театру “Дім актора”, м.Запоріжжя
    Імпровізація. Практичні вправи по відновленню взаємозв’язків в тілі.
  5. Ольга Винник, Інна Гайдук, художні керівниці Зразкового художнього колективу “Хореографічний ансамбль народно-сценічного та сучасного танцю “СИЛУЕТ” Комунального позашкільного навчального закладу “Центр позашкільної роботи № 1” Дніпровської міської ради, м. Дніпро
    Трансформування мистецтва в умовах війни
  6. Оксана Бєлова, директорка Інституту коучингу та психотерапії Біософт, аспірантка Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
    Ембодімент компетентність хореографа у роботі з дітьми під час війни.

У практичній частині заходу відбувся партерний клас для здобувачів та викладачів «Елементи практик сучасного танцю для підтрики інтегрованого і ресурсного стану» від Віктора Рубана, аспіранта Інституту проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України, танцівника, перформера, хореографа, дослідника і коуча, генерального директора Ruban Production АйТіПі, співзасновника та представника БО МБФ Імпульс Трансформація Платформа.

Протягом заняття учасники познайомились з інструментами підтримки інтегрованого психо-емоційного стану через тіло та тілесні практики. Окрема увага була присвячена базовим категоріям сучасного танцю таким як дихання, центрування та заземлення та їх активації. Також ознайомлено з основними положеннями психофізіології стресу згідно праць Пітера Левіна та принципу практики Вутай у роботі із затисками у тілі. Особливу увагу було приділено теоретико-практичним аспектам, важливим для розуміння, як підсилювати свою резильєнтність та пов’язаність, відповідно до напрацювань Мейбл Елсворт Тодд та Александра Лоуена через призму системи Рудольфа фон Лабана. На завершення відбувся обмін спостереженнями за зміном стану тілесності та якості руху, а також питання-відповіді-уточнення.

Щиро дякуємо усім спікерам за цікаві актуальні доповіді та корисні практичні вправи, а учасникам – за активність!

 

Схожі новини

ЗАПРОШУЄМО ВЗЯТИ УЧАСТЬ У РОБОТІ РЕГІОНАЛЬНОГО НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО СЕМІНАРУ «ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У СИСТЕМІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИЗАПРОШУЄМО ВЗЯТИ УЧАСТЬ У РОБОТІ РЕГІОНАЛЬНОГО НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО СЕМІНАРУ «ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ У СИСТЕМІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Шановні колеги! Кафедра музикознавства та вокально-хорових дисциплін факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини запрошують взяти участь у роботі Регіонального науково-методичного семінару «Шляхи оптимізації художньо-педагогічної компетентності майбутнього вчителя

ЗАХИСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ОС «Магістр» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО)ЗАХИСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ОС «Магістр» СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО)

Виробнича практика є обов’язковою складовою навчального процесу в педагогічному університеті, оскільки вона передбачає практичну професійну підготовку в умовах наближених до педагогічної діяльності вчителя. Педагогічна практика забезпечує поєднання теоретичної підготовки майбутніх

ВІДБУВСЯ 29-ИЙ ФЕСТИВАЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІВІДБУВСЯ 29-ИЙ ФЕСТИВАЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

15 травня в Уманському державному педагогічному університеті відбувся 29-ий фестиваль педагогічної творчості, присвячений пам’яті відомого педагога і науковця сучасності, заслуженого діяча науки і техніки України, доктора педагогічних наук, професора, члена