20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ ТАНЕЦЬ ТА ПРАГНЕННЯ ДО ІДЕАЛУ. РОЗДУМИ СТУДЕНТІВ 1 КУРСУ

ТАНЕЦЬ ТА ПРАГНЕННЯ ДО ІДЕАЛУ. РОЗДУМИ СТУДЕНТІВ 1 КУРСУ

Мільбрат Юлія:

Кожен вид мистецтва має свої специфічні закони відображення життя, свої особливі форми, виразні методи і свій матеріал. Хореографічне мистецтво- це синкретичне мистецтво. Тут злились в єдиному потоці танець і пантоміма, музика і поезія, скульптурні пози, пластика рухів і драматургія літературного твору. Саме тому я обрала в майбутньому професію хореографа, адже хореограф – це особливий вид мистецтва, який захоплює не тільки тіло, а й душу і сердце. Із кожним звуком мелодії тіло створює особливий ритм, який відображається у танці. Сама професія хореограф це не лише робота, але й хобі. Саме в цій сфері я можу дарувати дітям всю красу танцю й приблизити їх до прекрасного. Поділившись своїм досвідом з ними, я відчуваю, що приношу користь суспільству . Саме тому, я обрала цю професію, вона виствітлює мій стиль життя.

Мороз Анна:

Танець – це щось незвичайне, це поєднання пластики, почуттів, міміки та історії, яку танцюрист розповідає глядачам.
Створення танцю- це творчий процес; вивчення всіх сторін мистецтва,  саморозвиток  та передача досвіду – ось головні завдання, що стоять перед хореографом.
Хореографу необхідно бути сильним, пластичним і постійно рухатись вперед.
‘Найважче в професії’ хореографа – це самодисципліна. Треба полюбити себе мучити і отримувати від цього задоволення.
Хореографія – це грація, краса, це мова тіла, яким можна сказати набагато більше, ніж словами. Ось що хореографія означає для мене.

Мій ідеал.

Моїм покровителем , взірцем та прикладом наслідування є талановита танцівниця , хореограф, ведуча , спочатку українського проекту про танці, а тепер і російського, – Тетяна Денисова.
В ранньому дитинстві Тетяна була рухливою, активною дівинкою і батьки віддали її в секцію спортивної гімнастики. Їй дівчинка віддала п*ять років , але потім Тетяна спробувала відвідати танцювальну студію і “пропала”. Мистецтво танцю повністю поглинуло Денисову, кожну вільну хвилину вона присвячувала саме йому, мріючи про сцену Великого театру.
Близько трьох років працювала у Києві зі своїм балетом. Паралельно викладала хореографію у Київському естрадно-цирковному коледжі.
Мені подобається , що в ній є внутрішній сильний стержень, завдяки якому вона і досягла стільки у своєму житті.
Отже, вона є моїм кумиром та ідеалом , на якого можна рівнятися.
 

Куценко Анастасія:

Ким я себе бачу в хореографічному мистецтві.
Яким би не було моє майбутнє, я хочу самостійно творити його та відповідати за свої вчинки, бо головним є не те, чого ми досягнемо в житті, а те, як ми це зробимо.
Звичайно, я планую плідно працювати над собою. А ще давати користь дорослим та діткам, з якими я хочу працювати. Адже як говорить моя мама:«Всіх грошей не заробиш ». Я вважаю ,що справа навіть не в грошах, тому ,що для сучасного світу, на мою думку, гроші- це сміття, за яке люди ладні на вбивство.
Потрібно займатися тим, чого ти справді дуже хочеш.
Я хочу стати хореографом, нехай не видатним, не легендою. Я просто хочу, щоб сучасний світ та молодь розвивались, хочу подарувати йому ці знання, які отримаю в практиці та навчанні. Адже це так цікаво, тим більше це допомагає підтримувати тіло в тонусі і залишатись завжди молодою. 
В майбутньому я хочу бачити багато світлих особистостей, які з посмішкою будуть заходи до моєї студії танців. Вчитись, отримувати багато перемог в першу чергу для себе.
Якщо це здійсниться і я зроблю багато людей щасливими, я проживу своє життя не дарма, а з вогнем в сереці, знаючи, що воно когось гріє, тому я хочу зробити цей крок, впевнений крок у своє майбутнє з гордо піднятою головою в життя.
Моє бажання – розвиватися, як губка втягувати у себе все найкраще , вчитися майстерності не тільки у відомих маестро, а й у звичайних дітей, тому що жодна доросла людина не навчить тебе такої щирості, яка є у дитини; щохвилини пізнавати нове , щоб стати справжнім майстром свого діла, брати позитивний приклад , щоб стати прикладом та одного разу змінити цей світ на краще.
Мій взірець ідеалу.
Мій взірець ідеалу, на даний момент, – це мій хореограф Гаврилюк Наталя Сергіївна. 
Я дивуюсь тому, на скільки вона сильна в своїй справі, як вона знаходить підхід до кожної дитини в нашому колективі, а нас повірьте не так мало. 
Вона найкращий психолог, сильний хореограф, дуже творча людина. В дитинстві, коли я прийшла туди вперше, я завмерла дивлячись на неї, вона здавалась мені неймовірною, я навіть подумала, що вона живе на своїй планеті, тому що, в неї стільки думок в одну мить, такі творчі танці і постійно неймовірні підтримки, а те, як вона вміло і з трепетом в серці робить свої творіння, так саме творіння, бо таке вже танцем назвати не можна. 
Для нас вона як друга мама, ми дуже любим говорити з нею про особисте, обіймати її, тому, що це надзвичайно душевна людина, яка заряджає просто постійною енергією. 
Про Наталю Сергіївну я можу писати вічно, адже таку людину я буду пам’ятати завжди. Вона для мене наче щось не існуюче бо таких людей дуже мало. Я дуже вдячна їй, що вона виховує в нас таких самих світлих людей і вмілих маленьких хореографів, які в майбутньому стануть видатними.
Гилюк Єлизавета:
Я вважаю, що кожен хореограф унікальний по-своєму і обрати одного взірця просто неможливо. Для мене танець – подих душі , відкриття чогось твого особистого та не до кінця зрозумілого іншим, то як з чужого серця можна вивести кумира, якщо ти повинен розкривати свою особливу чарівність так , як ти це відчуваєш.
 Бути балетмейстром- не просто виступати на сцені, це розкривати серця глядачів, дарувати їм невелику казку, у якій панує Любов, Добро та Гармонія , викривати глобальні проблеми людства так, щоб людям не хоілось знову повторити ту ж помилку; надихати усіх , допомагати зрозуміти, що все неможливе є можливим , щоб після перегляду людина вийшла з залу з розплющеними очима, усвідомивши наслідки своїх вчинків , з новими силами та розумінням , що світ чудовй, що все можна змінити.
Моє бажання – розвиватися, як губка втягувати у себе все найкраще , вчитися майстерності не тільки у відомих маестро, а й у звичайних дітей, тому що жодна доросла людина не навчить тебе такої щирості, яка є у дитини; щохвилини пізнавати нове , щоб стати справжнім майстром свого діла, брати позитивний приклад , щоб стати прикладом та одного разу змінити цей світ на краще.

Схожі новини

ЗАПРОШУЄМО ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ІІІ РЕГІОНАЛЬНІЙ ІНТЕРНЕТ-ОЛІМПІАДІ З ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВАЗАПРОШУЄМО ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ІІІ РЕГІОНАЛЬНІЙ ІНТЕРНЕТ-ОЛІМПІАДІ З ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА

Кафедра хореографії та художньої культури факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини запрошує взяти участь у ІІІ Регіональній Інтернет-олімпіаді з хореографічного мистецтва. Метою Олімпіади є виявлення та підтримка

НА ФАКУЛЬТЕТІ МИСТЕЦТВ ВІДСВЯТКУВАЛИ МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ СТУДЕНТАНА ФАКУЛЬТЕТІ МИСТЕЦТВ ВІДСВЯТКУВАЛИ МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ СТУДЕНТА

17 листопада на факультеті мистецтв відсвяткували Міжнародний день студента! Повітряні кульки, музика, жарти панували цього дня у вестибюлі нового корпусу. Усі бажаючі мали змогу прийняти участь у безпрограшній лотереї, купивши

БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ НА ФАКУЛЬТЕТІ МИСТЕЦТВБАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ НА ФАКУЛЬТЕТІ МИСТЕЦТВ

26 серпня 2023 року о 12:00 на факультеті мистецтв відбулась онлайн-зустріч зі студентами-першокурсниками та їхніми батьками. На батьківських зборах були розглянуті такі важливі питання: Розпорядок та статут роботи факультету; Спеціфіка