Інформатизація освіти в Україні – один з найважливіших механізмів, що зачіпає основні напрямки модернізації освітньої системи. Сучасні інформаційні технології відкривають нові перспективи для підвищення ефективності освітнього процесу. Змінюється сама парадигма освіти. Велика роль надається методам активного пізнання, самоосвіті, дистанційним освітнім програмам.
Основними принципами дистанційного навчання на факультеті мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини є інтерактивна взаємодія викладачів та студентів у процесі роботи, надання студентам можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності.
Нещодавно, для студентів І курсу спеціальності 014 «Середня освіта. Хореографія» було проведено навчально-методичний семінар-тренінг «Практичні аспекти використання інформаційно-освітнього середовища у ВНЗ» старшим викладачем кафедри хореографії та художньої культури, кандидатом педагогічних наук, куратором групи Куценком Сергієм Володимировичем.
Основними питаннями, які розглядалися упродовж семінару-тренінгу були:
– перший вхід та ознайомлення з інформаційно-освітнім середовищем;
– структура навчальної дисципліни та її інформаційне наповнення;
– перегляд та завантаження навчального матеріалу;
– журнал оцінок та форми звітності;
– переваги та недоліки інформаційно-освітнього середовища у процесі вивчення мистецьких дисциплін та ін.