20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ ПРОЦЕС СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ПРОЦЕС СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

У системі підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва важливе місце займає педагогічна практика, яка проходить в умовах максимально наближених до професійної діяльності, а саме – у закладах загальної середньої освіти.

«Педагогічна практика» 216 м групи заочного відділу є завершальною нормативною дисципліною зі спеціальності 014 Середня освіта ( 014.13 Музичне мистецтво), другого (магістерського) рівня освіти.

Основними завданнями педагогічної практики було: формування педагогічної культури, фахової компетентності та професійної орієнтації майбутнього вчителя музичного мистецтва.

Більшість студентів 216 м групи заочної форми навчання проходили педагогічну практику за місцем проживання. Студенти, що працюють за фахом майбутньої спеціальності, проходили виробничу практику за основним місцем роботи.

Про успішне самовдосконалення педагогічного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва яскраво свідчать висновки колективу та адміністрації закладів загальної середньої освіти, представлені під час захисту практики характеристики студентів-магістрантів.

«Уроки, проведені Камінським Ю.В., були змістовними і цікавими… , на заняттях використовувались інноваційні форми навчання …, враховувались вікові особливості учнів та впроваджувались індивідуальні форми роботи».

Адамович Л.П. це «ерудований, творчий педагог, людина гармонійна і багатогранна. Своє призначення бачить у створенні для дітей такого освітнього простору, в якому дитина, сприймаючи музичні твори, здійснює шлях до пізнання себе, світу та свого місця в ньому».

Нечипорук О.О. «володіє методикою викладання предмету, вміло організовує учнів до сприйняття музичного матеріалу, здійснює індивідуальний підхід до кожного учня, використовує різноманітні форми роботи… , на уроках створює позитивний творчий настрій».

На кафедрі музикознавства та вокально-хорових дисциплін 18 листопада студенти 216 групи звітували про проходження педагогічної практики та успішно її захистили.

Кожний студент групи отримав позитивну оцінку своєї роботи.

Побажаємо випускникам-магістрантам нашого факультету творчого зростання та подальшого вдосконалення власної педагогічної майстерності .

Адамович Лідія Петрівна (Залужанська ЗОШ І-ІІІ ст. Збаразької міської ради Тернопільської області)

 

Ничипурук Оксана Олександрівна (Путрівський ОЗО, Київська область)

 

Схожі новини

ВІДБУВСЯ УРОЧИСТИЙ ЗАХИСТ ВИПУСКНИХ РОБІТ ВИКЛАДАЧІВ-ТЮТОРІВВІДБУВСЯ УРОЧИСТИЙ ЗАХИСТ ВИПУСКНИХ РОБІТ ВИКЛАДАЧІВ-ТЮТОРІВ

17 червня відбувся урочистий захист випускних робіт викладачів-тюторів нашого факультету Радченко Світлани, Грошовик Ірини та Пиж`янової Наталії. Завдяки наполегливій праці, під керівництвом педагогів Київського державного університету менеджменту освіти, нашим викладачам

МУЗИКОТЕРАПІЯ. СТВОРЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ПІСЕНЬ У ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ З ТРАВМАТИЧНИМ ДОСВІДОММУЗИКОТЕРАПІЯ. СТВОРЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ПІСЕНЬ У ТЕРАПІЇ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ З ТРАВМАТИЧНИМ ДОСВІДОМ

Відбулась друга лекція з шести запланованих он-лайн зустрічей з провідними фахівцями з Польщі з циклу «Мистецтво в дії. Арт-терапія в практиці польських спеціалістів». Викладачі факультету мистецтв УДПУ імені Павла Тичини

ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ СТИПЕНДІЇ ЗДОБУВАЧАМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ФАКУЛЬТЕТУ МИСТЕЦТВПРО ПРИЗНАЧЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ СТИПЕНДІЇ ЗДОБУВАЧАМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ФАКУЛЬТЕТУ МИСТЕЦТВ

Відповідно до Постанов КМУ № 882 від 12.07.2004 р. «Питання стипендіального забезпечення» (зі змiнами, внесеними згiдно з Постановою КМУ 1050 вiд 28.12.2016 р.) та № 1047 від 28.12.2016 р. «Про