Вельмишановні колеги!
Запрошуємо Вас взяти участь у VI Міжнародній науково-практичній конференції «Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін», яка відбудеться 4-5 травня 2023 року на базі кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Програма конференції передбачає пленарне засідання, роботу секцій.
Напрями роботи конференції:
- Європейська практика формування педагогічної майстерності учителів мистецьких дисциплін в умовах ступеневої освіти.
- Теоретичні та методичні аспекти підготовки фахівців мистецьких дисциплін у вищій школі.
- Новітні технології навчання дисциплін мистецького спрямування.
- Естетичні засади виховання та розвитку творчо обдарованих дітей у мистецькій освіті
- Арт-терапевтичні практики корекції психоемоційного стану постраждалих від військових дій.
Робочі мови конференції: українська, польська, німецька, англійська.
Регламент :
- доповіді на пленарному засіданні – до 15 хв.;
- доповіді на секційних засіданнях – до 10 хв.;
- повідомлення – до 5 хв.
Конференція буде проводитись у змішаному форматі (платформа ZOOM).
Інформація для приєднання до зустрічі ZOOM: https://us02web.zoom.us/j/81385281568?pwd=cG13TFNlcGtZcGZEV2Q2bmZiUmtvQT09
Ідентифікатор конференції: 813 8528 1568
Код доступу: 321658
VI Міжнародна науково-практична конференція «Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін»
Четвер, 4 травня 11:00 – 17:00
Умови участі в конференції:
Для участі у конференції необхідно до 25 квітня (включно) 2023 року подати до оргкомітету такі матеріали:
- Заповнену заявку на участь у конференції надсилати на електронну адресу оргкомітету o.m.pobirchenko@udpu.edu.ua зазначивши тему листа «конференція» (бланк заявки додається).
- Відскановану електронну копію квитанції про сплату оргвнеску надіслати на електрону адресу оргкомітету o.m.pobirchenko@udpu.edu.ua.
- Матеріали конференції (програму та збірник тез), буде опубліковано на сайті факультету мистецтв https://mpf.udpu.edu.ua/vydavnycha-diyalnist/;
- Сертифікат учасника надіслано на електронну адресу учасника, вказану під час реєстрації.
Організаційний внесок (наукову послугу) – 150 грн., сплачують усі учасники конференції (окрім спікерів на пленарному засіданні). Отримані кошти частково покриють організаційні витрати на проведення конференції, у т. ч. підготовку програми конференції, електронних сертифікатів учасників та збірника тез конференції, технічний супровід заходу тощо). Кошти надсилати на картку Приватбанку 5168-7574-2077-1141 (Побірченко Олена Михайлівна)
ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ МАТЕРІАЛІВ КОНФЕРЕНЦІЇ
Електронний варіант тексту тез має бути обсягом 3-5 повних сторінок формату А4, заповнення останньої сторінки не менше 75%, набраних у редакторі Microsoft Word у вигляді комп’ютерного файлу з розширенням *doc, *rtf. Поля: ліве, праве, верхнє, нижнє – по 2 см. Шрифт тексту – Times New Roman, кегль – 14, абзацний відступ – 1.25, міжрядковий інтервал – 1,5; не виставляти примусові переноси, не архівувати, не накладати заборону на редагування. Малюнки, виконані векторною графікою, мають бути вміщені одним об’єктом або згруповані. Скановані малюнки виконувати з роздільною здатністю не менше 300 dpi.
У верхньому правому куті зазначити прізвище та ініціали автора(ів), нижче – науковий ступінь, вчене звання, посада, нижче – організацію. Назву тез друкувати великими жирними літерами з вирівнюванням по центру.
Перелік використаних джерел, на які посилається автор, набирається у кінці основного тексту і складається відповідно до ГОСту 2015 р. Бібліографічні джерела наводяться в алфавітному порядку.
За достовірність фактів, цитат, власних імен, посилань на літературні джерела та інші відомості відповідають автори публікації.
Назва файлу тез доповідей повинна мати такий вигляд: Іванов_тези.
Координатори конференції:
(093) 994-32-64 – Побірченко Олена Михайлівна,
(067) 777-44-61 – Базильчук Леонід Володимирович
Електронна адреса: o.m.pobirchenko@udpu.edu.ua
До участі у конференції запрошуємо науковців, викладачів мистецьких
і педагогічних закладів, аспірантів, магістрантів, студентів!
З повагою, оргкомітет.
Інформаційний лист