20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ ВІДБУЛАСЯ І МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СУЧАСНЕ МИСТЕЦТВО: НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ»

ВІДБУЛАСЯ І МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СУЧАСНЕ МИСТЕЦТВО: НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ»

25 вересня 2020 року пройшла І Міжнародна науково-практична конференція «Сучасне мистецтво: науково-методичний та практичний аспекти», ініціатором якої була кафедра інструментального виконавства факультету мистецтв УДПУ імені Павла Тичини. З вітальним словом виступив виконуючий обов’язки проректора з інноваційних досліджень та європейської інтеграції, доктор економічних наук, доцент Петро Юрійович Курмаєв. Побажання плідної праці учасникам цього заходу висловила декан факультету мистецтв, кандидат педагогічних наук, доцент Інна Григорівна Терешко. Сучасні інформаційні технології дозволили поєднати дистанційну та очну форму проведення конференції. Модератором дистанційної частини конференції виступив кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри інструментального виконавства Анатолій Сергійович Коваленко.

Дистанційно на пленарному засіданні виступили такі учасники: Diego Mingolla (Італія), chef de chant Conservatoire Briançonnaise (France), chef de chant Les Rencontres Lyriques de Geneve (Switzerland), vocal coach Neistemmen Academy (Luxembourg); piano accompanist at: Teatro Regio in Torino (Italy), Accademia «L. Perosi» in Biella (Italy), Odeon theatre Marseille (France), NCPA Mumbai (India), Philarmonia Orchestra and Chorus, Almaty (Kazakhstan). Тема доповіді: «Деякі особливості італійського Бельканто»; Іван Єргієв (Україна), доктор мистецтвознавства, професор, професор кафедри народних інструментів Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової, народний артист України. Тема доповіді: «Творчість композитора-артиста-музикознавця: філософський, психологічний і герменевтичний аспекти»; Йоанна Городько (Польща), доктор мистецтвознавства, професор Познанської музичної академії імені Ігнація Яна Падеревського Тема доповіді: «Ignacy Jan Paderewski – pianista, kompozytor, polityk, premier»; Тимур Іванніков (Україна), доктор мистецтвознавства, доцент кафедри народних інструментів Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського Тема доповіді: «Гітарне мистецтво України: стан наукових досліджень у ХХІ столітті»; Ігор Андрієвський (Україна), кандидат мистецтвознавства, професор, професор кафедри скрипки Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського, народний артист України. Тема доповіді: «Деякі проблеми української скрипкової школи у контексті своєрідності світового скрипкового мистецтва початку ХХІ століття»; Ференц Бернат (Угорщина), завідувач кафедри струнно-щипкових інструментів в Інституті Мистецтв імені Бені Еґрешші, та професор у філії Віденської Консерваторії, яка знаходиться у м. Будапешт. Тема доповіді: «Гітарне мистецтво Угорщини кінця ХХ ‒ початку ХХІ століття».

Кульмінацією конференції стала її практична складова, зокрема лекція-презентація: «Авторська творчість Івана Єргієва», яку представив доктор мистецтвознавства, професор, професор кафедри народних інструментів Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової, народний артист України Іван Дмитрович Єргієв.

Після дистанційної складової конференції успішно пройшли секційні засідання, в яких до наукового дискурсу були запрошені авторитетні та молоді дослідники.

Також відбулося конструктивне обговорення проєкту нової освітньо-професійної програми Музичне мистецтво освітнього ступеня «магістр» на 2021-2022 н.р. з академічною спільнотою. Відомі практики вітчизняної мистецької освіти загалом позитивно оцінили проєкт ОПП, наголосивши на доцільності удосконалення артистичної складової підготовки педагогів-виконавців (І. Єргієв), врахування сучасних тенденцій виконавського простору (І. Андрієвський),  важливості презентації виконавських досягнень під час атестаційного екзамену  (Т. Іванніков).

Адміністрація факультету мистецтв висловлює подяку професорсько-викладацькому складу кафедри інструментального виконавства, виконуючому обов’язки проректора з інноваційних досліджень та європейської інтеграції, доктору економічних наук, доценту Петру Юрійовичу Курмаєву, кандидату мистецтвознавства, доценту кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва Наталії Володимирівні Пиж’яновій та всім небайдужим, хто долучився до організації та участі в І Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасне мистецтво: науково-методичний та практичний аспекти». Бажаємо Вам наснаги для нових творчих та наукових здобутків!

Залишити відповідь

Схожі новини

НА КАФЕДРІ МУЗИКОЗНАВСТВА ТА ВОКАЛЬНО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН ВІДБУВСЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА»НА КАФЕДРІ МУЗИКОЗНАВСТВА ТА ВОКАЛЬНО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН ВІДБУВСЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА»

14 березня 2018 року на кафедрі музикознавства та вокально-хорових дисциплін відбувся регіональний науково-методичний семінар «Творче мислення як основа розвитку креативності майбутнього вчителя музичного мистецтва», організатором якого виступила доцент Козій Ольга Михайлівна.

ВІТАЄМО ЗІ ЗДОБУТТЯМ ПРИЗОВОГО МІСЦЯ!ВІТАЄМО ЗІ ЗДОБУТТЯМ ПРИЗОВОГО МІСЦЯ!

13-15 грудня 2023 року здобувачка вищої освіти 2 курсу Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини факультету мистецтв спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво) Дарина Фарбатюк (клас викладача Козій Ольги

КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇКУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

24 жовтня 2022 року на кафедрі хореографії та художньої культури факультету мистецтв УДПУ імені Павла Тичини розпочали роботу курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників (у сфері післядипломної освіти для осіб з вищою освітою) зі спеціальності: 014 Середня