ПРОГРАМА
ВСЕУКРАЇНСЬКОГО НАУКОВО-ПРАКТИЧНОГО СЕМІНАРУ
«Формування художньо-естетичної компетентності»
17 березня 2016 року,
що проводиться на базі факультету мистецтв
Уманського державного педагогічного університету
імені Павла Тичини
та Уманської загальноосвітньої школи № 1 ім. О.С. Пушкіна
Регламент роботи:
10.30-11.00 – реєстрація учасників семінару (ЗОШ № 1).
11.20-12.00 – майстер-клас інтегрованого уроку «Зустріч весни» (ЗОШ №1, 4 клас, учитель музичного мистецтва Коломієць Т.І, учитель початкових класів Чичук З.К.).
12.00-12.30 – брейк-кава (ЗОШ № 1).
12.30-13.30 – засідання круглого столу (УДПУ імені Павла Тичини, ауд. № 101 нового корпусу).
13.30-14.00 – майстер-клас з хорового диригування викладача кафедри музикознавста та вокально-хорових дисциплін Прокулевич О.В. з програмою – Карл Дженкінс “Озброєна людина: Меса миру”: №1 “Озброєна людина”, №5 “Свят”, №7 “В атаку!”; українська народна пісня в обробці Олександра Некрасова “Розкопаю я гору” (факультет мистецтв, актова зала нового корпусу УДПУ імені Павла Тичини).
14.00.-14.15 – перегляд практичної складової викладача кафедри музикознавста та вокально-хорових дисциплін Прокулевич О.В.: «Пречистая Діва» в обробці Володимира Якимця; “Пречиста Діва” Тетяни Власенко, аранжування Миколи Гобдича (факультет мистецтв, актова зала нового корпусу УДПУ імені Павла Тичини).
14.15-15.00 – майстер-клас «Музичне мистецтво як художньо-естетичний чинник впливу на особистість дитини» Недужого С.В. викладача Таращанської дитячої музичної школи (факультет мистецтв, актова зала нового корпусу УДПУ імені Павла Тичини).
15.00-15.30 – підведення підсумків науково-практичного семінару.
Засідання круглого столу
Напрями обговорення:
– Сутність інтеграції як інноваційної форми роботи на сучасному уроці.
– Оптимізація художньо-естетичної компетентності на основі інтеграції у системі мистецької освіти.
– Інтегровано-бінарний урок музичного мистецтва як нестандартна форма навчання з реалізації міжпредметних зв’язків.
– Вокально-хорове мистецтво як засіб розвитку художньо-естетичної компетентності особистості .
– Формування співацьких навичок і вмінь у художньо-виконавській діяльності.
– Художньо-естетична інтерпретація вокального твору.
– Мультимедійні технології навчання як засіб актуалізації художньо-естетичної компетентності особистості на уроках музичного мистецтва.
Оргкомітет кафедри музикознавства
та вокально-хорових дисциплін
і методичного об’єднання учителів музичного мистецтва
загальноосвітніх закладів міста