20300, Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 28

+380474432323 - деканат

+380474435308 - методист заочного відділу

English Ukrainian

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ

Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ МИСТЕЦТВ НОВИНИ САЙТУ ВІДБУВСЯ ЗВІТ АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ ХОРЕОГРАФЇ ТА ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ

ВІДБУВСЯ ЗВІТ АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ ХОРЕОГРАФЇ ТА ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ

Важливим компонентом професійної діяльності викладачів факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини є науково-дослідна робота, яка спрямовує їх творчий пошук на розробку нових теоретичних концепцій, ефективних методик і освітніх технологій.

Впровадження результатів науково-дослідної діяльності викладачів у практику дозволяє підвищити рівень професійної підготовки майбутніх фахівців мистецьких дисциплін на якісно новий рівень.

Так викладачами кафедр факультету мистецтв, традиційно у жовтні, готуються наукові звіти про виконання індивідуальних планів аспірантів.

Вчора відбулося чергове засідання кафедри хореографії та художньої культури, де основним питанням порядку денного було звіт аспірантів кафедри про виконання індивідуальних планів навчання. Завідувач кафедри та науковий керівник аспірантів – кандидат педагогічних наук, доцент Андрощук Людмила Михайлівна.

Першим слухали звіт аспірантки 2-го року навчання, викладача кафедри Бикової Ольги Вікторівни. Форма навчання – денна. Спеціальність: 13.00.04 – Теорія та методика професійної освіти. Тема дисертації: «Педагогічні умови розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії в процесі фахової підготовки».

ВІДБУВСЯ ЗВІТ АСПІРАНТІВ КАФЕДРИ ХОРЕОГРАФЇ ТА ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ

У своєму звіті аспірантка окреслила основні напрямки її наукової діяльності в процесі підготовки дисертаційного дослідження та зазначила, що індивідуальний навчальний план аспіранта виконано.

Наступним слухали звіт аспіранта 3-го року навчання, старшого викладача цієї ж кафедри Куценка Сергія Володимировича. Форма навчання – денна. Спеціальність: 13.00.07 – Теорія і методика виховання. Тема дисертації: «Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю».

DSC_0018

Аспірант зазначив, що відповідно до плану роботи, 26 червня 2015 року був пройдений попередній захист дисертації на засіданні кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, за результатами якого дисертаційне дослідження на тему «Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю» було рекомендовано до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання.

Третьою звітувала аспірантка 4-го року навчання, викладач кафедри педагогічної майстерності Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів Дубровіна Ірина Володимирівна. Форма навчання – заочна. Спеціальність: 13.00.04 – Теорія та методика професійної освіти. Тема дисертації: «Педагогічні умови самоосвіти вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти».

DSC_0023

Аспірантка, після ґрунтовного звіту про виконання індивідуального плану роботи зазначила, що 14 вересня 2015 року був пройдений попередній захист дисертації на засіданні кафедри загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, за результатами якого дисертаційне дослідження на тему «Педагогічні умови самоосвіти вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти» було рекомендовано до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти.

Тож побажаємо успіхів нашим аспірантам та їх науковому керівнику Людмилі Михайлівні Андрощук у подальшій роботі!

Залишити відповідь

Схожі новини

ВІДБУВСЯ ЗАХИСТ КУРСОВИХ РОБІТВІДБУВСЯ ЗАХИСТ КУРСОВИХ РОБІТ

17 грудня на кафедрі хореографії та художньої культури відбувся захист курсових робіт з дисципліни «Теорія і методика роботи з дитячим хореографічним колективом», в якій взяли участь студенти 33 та 34

ВОКАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО В СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ КУЛЬТУРІВОКАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО В СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ КУЛЬТУРІ

У всі часи мистецтво співу вважалося найбільш близьким до самої природи людини, а за своїми невичерпними можливостями співацький голос є найбільш досконалим музичним інструментом. Для того, щоб заблищати усіма яскравими

НА БАЗІ КАФЕДРИ ХОРЕОГРАФІЇ ТА ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ ВІДБУВСЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ ГРУЗИНСЬКОГО НАРОДНОГО ТАНЦЮ»НА БАЗІ КАФЕДРИ ХОРЕОГРАФІЇ ТА ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ ВІДБУВСЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СЕМІНАР «ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ ГРУЗИНСЬКОГО НАРОДНОГО ТАНЦЮ»

У сучасних умовах реформування хореографічної освіти в Україні процес підготовки майбутніх учителів хореографії потребує вивчення автентичної танцювальної культури інших народів світу. Грузія має багаті танцювальні традиції, популярність яких безсумнівно має